Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Friday, May 8, 2009

Zambry Tidak Mahu Mengaku Najis Itu Kepunyaannya



Saya tidak dapat menahan ketawa apabila melihat kenyataan media MB Kudeta, Zambry, yang disiarkan di TV3 dalam siaran berita jam 8.00 malam tadi. Bukan main sedap lagi mulut hitam Zambry mengutuk Pakatan Rakyat (PR) yang katanya tidak menghormati undng-undang, melaksanakan undang-undang rimba dan menyusahkan Raja Nazrin kerana terpaksa menunggu selama 5 jam akibat kekecohan yang berlaku dalam DUN pagi tadi.

Yang lucunya ialah apabila Zambry menyebut PR tidak menghormati undng-undang, melaksanakan undang-undang rimba dan menyusahkan Raja Nazrin kerana terpaksa menunggu selama 5 jam akibat kekecohan yang berlaku. Angkara siapa semua yang berlaku itu?

Siapa yang tidak menghormati undang-undang, Zambry? Kalau menghormati undang-undang mengapa juak-juak engkau mengeluarkan Speaker dari kerusi DUN secara kekerasan yang tidak pernah berlaku di mana-mana Dewan mana-mana negara di planet bumi ini?

Siapa yang mengikut undang-undang rimba, Zambry? Jika bukan undang-undang rimba yang menjadi pegangan kamu, undang-undang apa namanya yang kamu pakai hingga apabila diarahkan Speaker keluar, engkau buat-buat pekak badak? Apakah ia undang-undang badak sumbu?

Dan siapa yang bertanggung jawab menyebabkan persidangan Dewan tertangguh selama lima jam, jika bukan kerana kamu Zambry, yang enggan mematuhi arahan Speaker? Jika engkau serta EXCO dan 3 katak itu bertindak gentleman dengan keluar Dewan, persidangan dapat diteruskan dengan licin dan Raja Nazrin tidak perlu menunggu 5 jam di luar. Tapi engkau tidak peduli kesusahan baginda, kerana apa yang penting bagi kau ialah terus bertenggek atas takhta MB yang tidak sah itu.

Dan sekarang Zambry menyalahkan orang lain atas apa yang dilakukannya. Lawak sungguh! Dia yang berak tepi jalan tapi tidak mengaku najis itu kepunyaannya!! -pendikargunungkriang

0 comments: