Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, May 7, 2009

MALAYSIA DAH GILA

IPOH [3.30 pm] - Beberapa orang lelaki ala samseng telah dibawa masuk ke dalam Dewan Undangan Negeri Perak untuk membantu "rampasan kuasa speaker" sebentar tadi. V.Sivakumar telah diheret keluar secara paksa dan tempat duduk speaker telah digantikan oleh R.Ganesan. Tidak diketahui siapakah individu yang menceroboh ke dalam dewan yang mulia itu. Namun, difahamkan mereka adala anggota pasukan polis yang memakai pakaian preman untuk menggangu perjalanan sidang DUN.








BUJANG SUSAH: Ni kejadahnya semua ni.. Ni kerja polis la ni? Polis ni betul2 dah xder kerja lain la. Klau bukan kerja polis kenapa polis yg ramai2 kat situ xde ambil tindakan kan. Yang lagi bestnya siap boleh tolong zamry n the gang lagi tu. ( http://idhamlim.blogspot.com/2009/05/bn-berjaya-rampas-kerusi-speaker-dengan.html )Betul la mcm org kata polis ni dah tukar kerja. kerja polis sekarang ni memastikan BN terus dapat memertintah walau dengan apa cara sekalipun. Dah gila ker main heret2 speker mcm tu jer. UMNO ni dan nak mampus ke. Klau ni semua kerja orang awam, bila ada persidangan dun kat mana2 negeri nanti boleh la sapa2 masuk dan heret kluar speker . polis pun x boleh marah la kan. Malaysia ni betul dah jadi gila, kerana ORG GILA YG MEMERINTAH MALAYSIA SEKARANG NI....!!!!!!

0 comments: