Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Saturday, May 9, 2009

Senjata dilarang dibawa masuk ke dalam dewan, bagaimana di DUN Perak kelmarin ?

Mengikut peraturan dewan sesiapa yang memiliki senjata mestilah menyerahkan kepada pengawal dipintu masuk sebelum boleh memeasuki dewan. Larangan yang paling penting dan keras dimana saja dewan negeri berada dan begitulah di Parlimen, malam di seluruh dunia peraturan ini berlaku.

Namun persoalannya bila polis begitu ramain menceroboh masuk ke dalam dewan pada sidang 7 Mei, berapa pucuk senjatakah yang telah masuk secara haram ke dalam Dewan Negeri Perak ?

Kita tunggu kalau ada bukti yang boleh menafikannya atau mendedahkannya sekiranya benar.

Dicatat oleh DRS. KHALIL IDHAM LIM

BUJANG SUSAH: Eleh.. setakat pistol. Klau pro umno yg buat, bawa c4, tank, atau nuclear dalam dewan pun x salah. bak kata najib pun undang2 rimba. Dia sendiri pun mengaku bahawa dia sedang praktikkan undang2 rimba kat malaysia ni. apa nak heran.

0 comments: