Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Monday, May 18, 2009

Menteri yg Baru balik USA nie sudahkah 'dibersihkan' dari Virus Selsema babi....???


MEDIA TUTUP HIDUNG & MULUT PADA SIDANG AKHBAR ANIFAH
catatan: Fauzi Irwan Shah


Beginilah suasana "berjaga-jaga" ketika petugas media menghadiri sidang akhbar Menteri Luar, Datuk Anifah Aman yang pulang dari Amerika Syarikat.

Tutup hidung badan mulut, selain pastikan jarak 10 kaki daripada menteri ini sebagai langkah berjaga-jaga, manalah tahu kalau-kalau terbawa bersama virus maut. (yang duduk sebelah menteri tidak boleh buat apa-apa, terserah kepada takdir sahajalah, kalau pakai penutup mulut, nanti kecil pulak hati menteri).

Yang mencuit persoalan kita ialah adakah datuk menteri sudah "dibersihkan" sebelum melangkah keluarkan balai ketibaan, atau mentang-mentang beliau menteri maka boleh bolos begitu sahaja? Barangkali ada juga yang nak minta beliau dikuarantinkan, cuma tak berani nak bersuara.....

Jangan marah datuk, sekadar meluah kebimbangan. kita juga bimbang dengan keselamatan datuk andai ada kalangan media yang tidak memakai penutup hidung tu baru lepas interview mat salleh yang masuk sebelum pc datuk.

kebimbangan adalah wajar demi mengelak petaka....

0 comments: