Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Sunday, May 10, 2009

UMNO Tidur - Orang Denmark Lari Bogel di Mersing

Oleh ahmadhadeed

Inilah negara pemerintahan UMNO yang tak pandai jaga negara dan ugama. Dalam sibuk menekan bangsa sendiri, tak sedar orang asing Denmark berlari bogel di pulau sendiri untuk menghina ummat Islam.

Denmark adalah tuan punya kilang arak Carsberg di Selangor dan ini sudah cukup menghina ummat Islam di Malaysia. Sekarang mereka dengan sedar menghina Malaysia dengan menayangkan programme Survivor Robinson Ekspeditionen dengan peserta lelaki dan perempuan lari dalam keadaan bogel tanpa seurat benang di sebuah pulau di Mersing Johor Darul umno.

Programme ini di tayang ke seluruh dunia dan mesej nya simple, kita telah menghina negara awak, sekarang awak mahu buat apa? Jadi kita tanya kepada Menteri Dalam Negeri Malaysia Hishamudin , apa tindakan saudara. Mungkin Hishamudin kata ini kerja Menteri Pelancongan . Menteri Pelancongan kata ini kerja Imigressen. Imigresen kata ini kerja Najib. Mungkin Najib kata, ini bukan kerja saya kerana saya banyak lagi kerja mahu buat.

laporan the star..
Bare naked on Johor isle

AN ISLAND off Mersing in Johor has become a hot spot after it was used as the location for a European reality show, which had its participants running stark naked.

1 comments:

Anonymous said...

Macam mana nak baikot barang israeljika annuar sokong israel...lain di mulut lain di hati...ini yg susahnya.