Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Tuesday, May 12, 2009

AKU DAN KENANGAN






AKU: Di saat susuk perjuangan mengalir kesetiap saluran darah, terasa begitu tabah diri ini. Biar hancur lebur di landa badai fitnah, namun bepantang undur hampir pasti. Wanita.. hayunan buaian jua yang mampu mengoncang dunia. Aku lelaki.. gagah dimedan perang.. namun terkadang kesunyian begini meruntun keteguhan jiwa menghapus seketika amarah.. bila hanya langit yg biru sebagai teman untuk mengadu. Bila hanya bulan dan angin lalu yg memberi jawapan pada setiap soalan.. di ketika itu perjalalan berhenti seketika, kenangan pasti datang bertamu.. selagi nafas belum terhenti selagi itulah aku kan terus ditemani kenangan..
luahan dari sudut hatiku.. Aku dendangkan
buat yg mengerti.. Aku tujukan buat yang memahami.. wassalam.

1 comments:

Patriciaovql said...

Using a microscope, the setting specialist will apply each gemstone to the cast material. Make your children eager to spend time with you. Microscope objective lenses are the lens or mirror in a microscope. Locate the coarse focus adjustment knob.