Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, May 14, 2009

Azwan Ali Kata Pakatan Rakyat ANJING ??


http://www.mesra.net/edirossa/art.azwan_ali.jpg

Buat Azwan Ali tolong jangan berlaku kurang ajar dan biadap dengan menuduh Pakatan Rakyat sperti ANJING, eloklah awak menguruskan dunia hiburan anda sampai MATI, dan jangan sama sekali melabelkan Pakatan Rakyat seperti ANJING. Apakah anda fikir anda itu benar belaka ? Bersama artis mungkin anda boleh mendabik dada kononnya anda boleh menguasai mereka. Tetapi jika anda mencampuri urusan politik seperti ini khususnya di Perak..kamu mungkin akan ditempelak oleh rakyat Perak. Lagi DI SINI

Komen wak, insan di sebelah ini lebih mulia akhlaknya (biarpun beliau bukan beragama islam) jika dibandingkan dengan akhlak manusia yg mengelarkan Pakatan Rakyat itu ANJING.

Cerita orang ini KLIK DI SINI

En. Siva..terima kasih kerana berani bertanya, dan andalah orang yang pertama dari bukan islam yang berusaha mencari makna sebenar erti PUASA SUNAT, dan mengapa ia diseru kepada orang islam.

0 comments: