Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Monday, May 11, 2009

Kanak-kanak dipercayai diculik malam tadi ditemui mati


11/05/2009 6:08pm

IPOH 11 Mei - Polis menemui mayat seorang kanak-kanak lelaki berusia tiga tahun di muara sungai Kuala Bagan Tiang, Bagan Serai, kira-kira 120 km dari sini, dipercayai mangsa culik yang dilaporkan hilang oleh bapanya malam tadi.

Ketua Polis Daerah Kerian, Supritendan Mat Fauzi Nayan berkata, mayat Lee Li Xuan ditemui tersangkut di ranting kayu oleh beberapa penduduk kampung yang kemudian menghubungi polis.

Beliau berkata, polis yang berkejar ke tempat kejadian menemui mayat Li Xuan dengan kesan calar di kedua-dua kakinya, dan mayat itu kemudiannya dihantar ke Hospital Parit Buntar untuk bedah siasat.

Katanya, sebelum kejadian bapa kanak-kanak itu Lee Boon Chung, 25, membuat laporan polis mengatakan anaknya dilarikan oleh seorang lelaki berbangsa India semasa anaknya itu sedang menyaksikan satu pertunjukan pentas di sebuah taman berhampiran rumah datuknya di Bagan Tiang pada pukul 10 malam tadi.

Menurutnya, Li Xuan berjalan kaki seorang diri ke rumah datuknya di Bagan Tiang untuk menyaksikan pertunjukan itu terletak kira-kira 200 meter dari rumahnya. - Bernama


BUJANG SUSAH: Minta maaf kepada rakyat semua.. seperti yg anda semua sedia maklum. tugas kami sebagai pulis skrg ni bukan lagi mencegah jenayah. kami pulis2 ni semua xder masa nak jaga kamu.. kamu jaga la diri kamu sendiri. kami banyak kije lagi. nak heret yb silvakumar, nak bersiap sedia untuk berkumpul beramai2 disetiap pilihanraya, tolong "be end" pasang bendera, nak tangkap orang pakai baju hitam, tangkap orang sambut harijadi siti aminah, tangkap org solat hajat.. uiiii klau kami nak catatkan kat sini x cukup masa rasanya... kira2nya memang banyak gila la kerja2 bodoh yg terpaksa kami lakukan.. jadi pada rakyat2 semua hanya satu pesanan dari kami.. "korang jaga la anak bini serta diri korang sendiri ...!!!" yg kami tau setiap bulan gaji kami "masyukkkk.." hehehehe..

1 comments:

Anonymous said...

http://www.world66.com/member/votich1968_telepho#cell_spy_app free cell phone spy for android [url=http://surveys.questionpro.com/a/TakeSurvey?id=3400514#call_spy_for_iphone]best cell phone monitoring app[/url] spy kids 2 wikipedia can you read your text messages online with verizon easyspy cell phone tracker free download http://www.world66.com/member/mervlastsa1981_rev#spy_on_a_cell_phone_free_trial mobile phone gps tracking technology download [url=http://everyoneweb.com/spymobile1970a293/#easyspy]dcx 8gb spy camera pen reviews[/url] track cell phone free can you read your kids text messages online verizon blueware mobile spy software reviews http://surveys.questionpro.com/a/TakeSurvey?id=3400209#free_spy_cam_software_for_pc cell phones gps tracking free [url=http://everyoneweb.com/spymobile1985a258/#watch_himym_season_7_episode_20]spy kids 3 game over wiki[/url] free spy phone software iphone sms spy free how can i track a cell phone number location
http://everyoneweb.be/spymobile1979a82/#trace_cell_phone_location_free_india [url=http://everyoneweb.be/spymobile1975a27/#free_iphone_spying_apps]cell phone reverse trace[/url]
#spy_mobile_software_in_bangalore