Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Monday, May 11, 2009

"Saya terima keputusan dengan hati terbuka" - Zambry buat lawak


11/05/2009 6:26pm

IPOH 11 Mei - ``Saya terima keputusan mahkamah dengan hati dan fikiran terbuka.'' Demikian kata Datuk Seri Dr. Zambry Abd. Kadir.

Beliau yang juga Pengerusi Barisan Nasional (BN) Perak bagaimanapun berkata, beliau serta rakan-rakan lain dalam BN akan mengambil tindakan seterusnya menurut lunas undang-undang.

``Saya menyeru semua penyokong-penyokong BN serta rakyat negeri Perak supaya bertenang,'' katanya ketika dihubungi di sini hari ini. - Utusan


BUJANG SUSAH: Yer la zamry.. buat la lawak bodoh ko tu... ko rampas perak bukan dgn pilihanraya pun. ntah rakyat mana la yg sokong ko tu. rakyat monggol kot. So kami rakyat ni pun nak menyeru kepada hang semua yg terlibat dgn perampasan kuasa kat perak ni, agar korang pun bawak2 la bertenang jugak .. jgn buat terperanjat badak.. kena la akur Allah x suka pada mereka2 yg zalim. Ingatlah.. manusia tu hanya mampu merancang.. namun perancangan Allah pastinya lebih sempurna.. bertenang mamak yer... hehehe....

0 comments: