Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Saturday, May 8, 2010

MENTERI PERDANA KORANG NI PERNAH KENA TANGKAP BASAH DENGAN ARTIS?

بسم الله الرحمن الرحيم

Email : cubaan bongkar kisah Najib di Port Dickson
Artikel dibawah ini bukan tulisan che'GuBard tetapi ia adalah petikan dari email pembaca yang memetik dari sebuah blog yang dikenali sebagai blog milosuam. Baca dan nilai sendiri. Beri komen di ruangan komen dan ulasan akan menyusul dalam posting akan datang.

sedang CiLiK© sibuk mencari maklumat di internet melalui enjin carian google, terkejut CiLiK© apabila secara tidak sengaja menemui keyword "Skandal Najib dan Ziana Zain" sebagai salah satu keyword popular di Google. Keyword ini membawa CiLiK© kepada beberapa link Forum terkenal, salah satunya ialah Forum Tempur Maya MyKMU.net iaitu forum milik Pemuda UMNO.



Sebelum ini seorang kawan CiLiK© yang tinggal di Negeri sembilan pernah mendedahkan hal ini. Seorang kawan berkata Isa Samad (MB Negeri Sembilan) adalah hero Najib, beliau takkan disingkirkan dari UMNO hanya kerana kesalahan rasuah yang dilakukan kerana Najib telah terhutang budi kepada beliau. Terkejut CiLiK© dengan kata-kata itu. CiLiK© bertanya semula benarkah kenyataan itu? Dia berkata kebanyakkan orang Negeri Sembilan terutama masyarakat Cina tahu tentang cerita sumbang Najib dan Ziana Zain ini. Kawan CiLiK© kemudian berjanji untuk memberikan bukti yang
kukuh mengenai hal ini. Kita tunggu dan lihat dalam pendedahan akan datang.

Berikut CiLiK© dedahkan beberapa sumber-sumber yang diperolehi dari internet. Nampaknya memang ramai yang telah mengetahui skandal Najib ini. Berikut pendedahan dari Forumer UMNO sendiri di Forum Pro UMNO MyKMU.



Nampaknya Skandal Najib ini telah menjadi buah mulut orang di internet. Malah salah seorang ahli keluarga penolong pendaftar Mahkamah Syariah tempat Najib didakwa juga ada mengeluarkan kenyataan berikut,


Assalamualaikum...

Semasa kes khalwat Najib dgn Ziana kebetulan adik saya jadi pendaftar Mahkamah Syariah di Seremban... baru lepas grad UIA pada masa tu.

Dia pun tahu kes tersebut... semua diarah off record oleh Isa Samad pada masa tu...

Bila jumpa dia... saya cuba korek-korek, dia pun takut nak beritau sbb baru keja kat Mahkamah Syariah... akhirnya pecah rahsia jugak.

Kes Najib dan Ziana ditangkap khalwat adalah benar, cuma nak tuduh lebih dari tu saya tak berani sbb tak nampak.

Cuma, bila berdua-duaan dlm bilik oleh bukan mahram faham-faham ajelah... ia sesuatu memalukan kpd seorang pemimpin tertinggi negara. Apatah sekali-sekala bercerita bab moral dan bab Islam, malah pernah perlekehkan ulamak...

Ibn_Irsyad

Berikut screenshot dialog tersebut, sila klik untuk membesarkan image,




CiLiK©: Boleh tahan juga ye si Najib ni... Miang macam kucing jantan

- chegubard


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

4 comments:

Isa said...

Najib: Bukan aku laaa..., errr... mungkin kembar aku agaknya.... nggeeee....

Anonymous said...

Salam. Saya tidak suka mendedahkan aib orang. Tetapi saya hanya ingin mengatakan yang benar. Saya adalah salah seorang ustaz yang terlibat dalam operasi ini. Ini memang kisah benar yang rakyat perlu tahu akan kepribadian pemimpin yang mereka pilih. Wallahualam.

light 0F happiness said...

salam,
ape nak jadi la ngn pemimpin Malaysia ni..

puteri said...

anonymous..

kesian orang sekarang kan.. nak menyatakan kebenaran pun takut. mau tak takut.. takut dikerjakan.