Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, June 4, 2009

MSO DAH GILA ..

Ada sapa2 yg ada power boleh terajang MSO ni dari PAS x? Aku rasa mcm dah x tahan la dengan karenah dia ni. Hidup dok fitnah dan burukkan org lain jer.. Dah nak mampos ke dia ni.. Berapa UMNO kasi kat ko ni ? Ada gaji bulan ke? Dah naik meluat aku tengok perangai hati busuk dia ni laa.. tolongg....!!!! tolong.....!!!!! Aku ni klau ultraman dah lama aku fire MSO ni la.. biar dia hangus mcm raksaksa yg robohkan stadium kat terengganu tu.. ermmm.. tp betul ke raksaksa yg robohkan stadium tu... hehehe ... nak tau serita pasal MSO tua kutuk x sedar diri ni korang boleh click kat SINI. Layannnnnnnnnnnnnnnn......

0 comments: