Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Sunday, May 31, 2009

Tugas Sebenar Polis Malaysia





Kehadiran Polis yang terlalu ramai amat tidak diperlukan dan membazir, Polis digunakan untuk menakutkan pengundi dan orang awam dari hadir program Pakatan Rakyat. Dan adakah strategi melambakkan polis seramai mungkin di kawasan mengundi juga untuk menakutkan.keadaan tenteram tanpa Bn boleh diterjemahkan dengan Polis yang tidur di tengah panas depan Pusat Mengundi


Kehadiran kamera (video digital, beta cam dan cctv) yang luar biasa banyak merakam semua pergerakan pengundi di lihat cubaan polis menakutkan pengundi.
- gambar diculik dari Mafrel

0 comments: