Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Monday, June 1, 2009

MESTI TONTON BRO GANAS..!!!




BS: Salam.. Aku respect gila kat brader ni... bukan kerana dia tu ganas.. tp kerana dia berhujah dangan fakta walau dalam keadaan marah. korang tengok mcmana dia nak pertahankan hak org miskin yg nak dirobohkan oleh pihak berkuasa. YB kita ada buat mcm tu? Aku sendiri pun business.. kerana x sama bendera dgn YB, rajin jer majlis datang kacau aku. padahal aku buat bengkel kecil jer yg terceruk di sudut kampung. Sedangkan kilang2 org asing yg didirikan di tanah persendirian tp bkn kawasan perindustrian tersergam indah. Gangguan bunyi serta alam sekitar terang2 berlaku. Aku dah buat report pada majlis tp tiada tindakan. kenapa jadi begitu? sebab masyukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...................

2 comments:

rahmanw said...

salam...
kena jolok bro....baru tak kacau...
biasa la puak2 mata duitan memang camtu... :-)
kat melaka ni dah berapa banyak gerai orang melayu yang kena roboh...sebab apa?
sebab tak jolok atau tak sama baju...
tapi kandang babi cina lakahnatullah kat kuala sungai baru tu taknak pulak diorang kacau....

BUJANG SUSAH said...

tau xper bro rahmanw....