Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Friday, May 21, 2010

OBAMA YANG BERIA SANGAT NAK JUMPA SAYA - Najib

بسم الله الرحمن الرحيم


Ni cerita sebelum PRK Sibu.. saja aku posting sbb nak nak bgtau korang semua bahawa najib ni NO 1.. yer.. penipu NO 1.. hehehee

Malaysiakini melaporkan…

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak memberitahu hari ini bahawa Presiden Amerika Syarikat Barack Obama yang mahu bertemu dengan beliau, dan bukan sebaliknya seperti yang didakwa oleh pembangkang.

“Saya tidak tunduk kepada beliau sepertimana didakwa oleh parti pembangkang.

“Hakikatnya, Presiden Obama mahu berjumpa saya. Dalam pertemuan kami, beliau meminta saya menjelaskan mengenai Model Ekonomi Baru negara,” katanya.

Ha..ha..selepas penat ditekan oleh Pakatan, Najib terdesak nak menunjukan bahawa dirinya lebih hebat dari Obama. Beliau sekarang nak kata Obama rayu nak jumpa dia untuk berguru pasal model ekonomi baru…Memang lawak sebab Najib jelas terdesak beri jawapan ini selepas Pakatan bangkitkan RM 77 juta yang dielanjakan Najib untuk bayar APCO bagi mengaturkan perjuampaan empat mata ini.

Paling lawak bila Pakatan bongkar laporan media pasal tindakan Petronas yang menyekat eksport gas ke Iran sebelum ini…Najib terus mengatakan bahawa beliau tidak jumpa Obama dan tindakan petronas takda kena mengena. Tapi PM Israel sendiri umum cadangan kepada pelobi mereka untuk usaha sekat bekalan gas…

Apakah model ekonomi baru sekarang dilaksanakan Obama…jawapannya adalah tidak…Obama tak ikut pun Malaysia…tapi adakah Malaysia sekat bekalan ke Iran….jawapannya, Ya!..dan jelas Najib ikut apa yang Obama buat…


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

6 comments:

Unknown said...

Boleh percaya ke ni???

Tolong komen pasal isi khutbah terbaru dari Kelantan negeriku,adoya..

http://ijoks2009.blogspot.com/2010/05/kutbah-paling-santai-di-kelantan.html

Berahim Katak said...

ni la namanya perdana menteri bodoh tapi buat2 pandai...!!!

Epul Azimi said...

assalamualaikum,semakin lama semakin sakit hati bila tgk perangai kerajaan camni,selalu membelakangkan negara dalam mengikut hawa nafsu sendiri........

Anonymous said...

perdana menteri jepun pun tak dapat jumpa obama masa summit ni.

agak2nya berapa perdana menteri cina bayar nak jumpa obama ya??

agak2nya perdana menteri jepun tak dak duit kut nak labur 77juta untuk jumpa obama.

ajit

indmaxo said...

podoae kabeh bodoh....
penyebabnya itu hati,,,!
sebelum kita menata orng laen tatalah hati kita sendiri,jika sudahmapan,,, InsaAllah semuanya akan ikut mudah dengan sendirinya,karena sebenarnya yang bikin mudah itu ya hanya Tuhan sendiri.,!
key trims itu aja smntara.
mampir balik n salam sukses semuanya

BUJANG SUSAH said...

imam.. wes madang opo urong? kapan re arek merene?