Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, May 19, 2010

KENA GERTAK TAKUT SUDAH

بسم الله الرحمن الرحيم

GERTAK, baru kena gertak buah hilang sudah...

Gerakan Kebangkitan Rakyat (Gertak) tetap dengan pendirian untuk meneruskan perhimpunan “Melayu Bangkit” walaupun terpaksa membuat beberapa perubahan termasuk menukar nama program itu yang diadakan memperingati tanggal 13 Mei.

Pengerusinya, Razali Idris berkata, perhimpunan tersebut akan tetap diteruskan dan beberapa perubahan akan dibuat bagi mengelak fitnah daripada pihak-pihak tertentu.
“Kita masih tetap akan meneruskan perhimpunan ini walaupun terpaksa melakukan beberapa perubahan lain termasuk nama program, lokasi dan juga tarikh.

“Nama program iaitu Melayu Bangkit akan ditukar kerana ia telah menimbulkan fitnah dan ketakutan kepada pemimpin politik dan juga rakyat,” katanya ketika dihubungi The Malaysian Insider.

Razali berkata intipati perhimpunan tersebut tetap sama walaupun nama program akan diubah.

“Kita tidak kisah untuk mengubah nama perhimpunan ini kerana apa yang penting adalah intipati program ini.

“Melalui perhimpunan ini matlamat kita cuma satu iaitu supaya orang Melayu bersatu hati dalam mempertahankan bangsa dan agama tanpa mengira fahaman politk masing-masing,” katanya. - minsider

KAH KAH KAH…

KAH KAH KAH..

woit… TAKUT PADA CUKONG…. kah kah kah..

woit… BAGI LAAA AMARAN 48 JAM…. kah kah kah..

kah kah kah… DULU PAKAI NAMA KUEH BANGKIT…kah kah kah..

woit… KALAU GANTI APA NAMA YANG AKAN DI GUNAKAN… kah kah kah..

ini cadangan:

DODOL - DESAKAN OLEH BUMIPUTERA LANGSUNG

KARIPAP – KAMI RAKYAT INGIN PERPADUAN ANTARA PENDATANG

BAHULU – BARISAN ASAL ORANG HULU

BUNTAL – BADAN UNTUK TANAH AIR

BIJAN - BARISAN INSAN JUJUR NYARING

GERTAK KENA GANTI JADI GERAM

GERAM - GERAKAN RAKYAT ANTI MAHATHIR kah kah kah - TT



UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

1 comments:

ong ong kedek kedek said...

salam bujang...
he3 best laa entry ni