Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Monday, March 29, 2010

DEYY MACHA... BELIT SURUPA ULAR AAA...

بسم الله الرحمن الرحيم

216 SOALAN ADUN PR DITOLAK KERAJAAN LANUN BN PERAK



Sebanyak 216 soalan yang dikemukakan oleh semua ADUN PR kepada kerajaan BN dalam sidang dewan 30 Mac ini telah ditolak oleh kerajaan UMNO BN. 216 soalan itu merangkumi soalan-soalan lisan dan bertulis. Alasan penolakan sangat tidak munasabah, hanya kerana soalan-soalan tersebut tidak diemailkan, semua soalan ditolak.

Ini jelas bercanggah dengan Perintah Tetap Dewan Undangan Negeri. Soalan-soalan yang dikemukakan oleh semua Adun tidak bersalahan dengan Perintah Tetap, semua soalan telah dihantar dua minggu sebelum tarikh persidangan iaitu pada 15hb. Mac 2010, sedangkan sidang DUN diadakan pada 30 Mac 2010. Soalan tersebut dihantar terus ke pejabat Setiasuaha Dewan Undangan Negeri dengan tangan.

Jelas UMNO BN Perak sangat takut dengan soalan-soalan yang dikemukakan oleh Adun-adun PR terutama soalan-soalan lisan. Berdasarkan soalan-soalan dan juga jawapan-jawapan yang bakal diberikan nanti oleh Kerajaan BN sudah pasti bakal mengundang satu perdebatan yang panas dan hebat, mereka sangat bimbang dengan perdebatan dalam Undangan Negeri nanti, rakyat akan dapat menilai siapa yang benar dalam krisis politik di Perak.

Bagi mengelakkan perdebatan yang akan merugikan dan mendeahkan tembelang UMNO BN, mereka memilih jalan pintas dengan menolak semua soalan atas alasan tidak diemail. - intanhijau


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

0 comments: