Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Monday, September 7, 2009

KEMANA HILANGNYA MUKA2 LEMBU DULU ?

Bismillahirahmannirahim..

Kemana Hilangnya Muka-Muka GENG LEMBU Semasa RUMAH ALLAH di Robon Dahulu..??

Apa tindakan “geng lembu” semasa rumah Allah dirampas, disita & diroboh di Selangor dulu?
Di sini saya senaraikan beberapa masjid dan surau yang telah dirampas, di sita dan di roboh semasa pentadbiran Selangor di bawah Barisan Nasional dahulu.

• Surau Ar Rahmah, Sekyen 8/A, Shah Alam
• Surau di Berembang, Ampang
• Surau Jubli Perak, Hulu Langat
• Surau Al-Ikhwan, Puchong Perdana
• Surau Fatima Al-Zahra, Taman Kosas;
• Masjid Al Hidayah Kelana Jaya,
• Masjid Al Munawwarah Shah Alam,
• Surau Ar Rasyidin Gombak dan
• Masjid Darul Ehsan Subang Jaya

Saya ingin tahu, apa tindakan ahli-ahli geng kepala lembu ini buat semasa rumah Allah itu diperlakukan oleh pemerintah yang juga konon mengaku Islam?

Saya percaya, tindakan “geng lembu” ini tidak lain dan tidak bukan adalah pembawakan dan muslihat 1 Malaysia yang mahu membuat onar agar pentandiran negeri Selangor sekarang ini seperti tidak pandai memerintah.Tidakkah geng lembu ini tidak terfikir bahawa lembu itu merupakan haiwan suci bagi agama Hindu? Apa perasaan mereka jikalau orang-orang Hindu pula keluar di jalanraya dan membakar Al-Quran?

Kenapa Umno dan Barisan Nasional yang kuat mempertahankan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) tidak mahu menggunakan akta tersebut untuk menahan juak-juak yang cuma menimbulkan kekacauan kaum dan agama ini?Adakah ISA itu hanya untuk pemimpin dan penyokong Pakatan Rakyat sahaja?

Sumber: http://lordazaab.wordpress.com/

-KedahLanie

UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH. I LOVE YOU FULL.. HA..HA..HA..HA..

5 comments:

MuHaMMaD86 said...

i think apa yg berlaku dkt selangor skrg ni adalah permainan mereka2 itu

usaha2 digemblingkan utk merampas selangor...cuba tengok,macam2 kes dkt selangor 2...

Unknown said...

Salam

Muka muka lembu sibuk dengar Nga Kor Ming Bertadarus Al Quran di rumah Nik Aziz semperna Nuzul Quran.
Orang Ramai dijemput Hadir

Muhammad Yasir said...

Persoalan yang seronok dibuat modal, mana mereka masa surau diroboh dan disita pulak dulu.

Unknown said...

Geng lembu mungkin masa tumacam anda juga...hanya dapat bercakap jer..kutuk orang,fitnah orang,buka pekong orang,jaga tepi kain orang jer yang boleh buat..tapikan macamana pun geng2 lembu ni keluar berjuang untuk pertahankan maruah orang melayu dan islam dan mereka tidak hanya bercakap aibkan orang dalam internet ni jer...mungkin pemikiran orang melayu sekarang dah macam lembu juga kot...kalau berani sekarang anda perjuangkanlah kat luar sana tu...bukan dalam ni..buat malu jer....

BUJANG SUSAH said...

ermmm.. saudari pun mcm x perjuangkan apa2 pun.. mcm jaga tepi kain saya jer.. hehehe

nasib baik la blog saya ni saya x gunakan untuk memperjuangkan ayat2 cinta serta gambar2 makwe sy seperti blog saudari... hehehe.. Saudari pun nampaknya lebih pandai bercakap dari merealisasikan sesuatu tu.. hehehe...

jgn marah eh.. Selamat menyambut syawal yg bakal tiba.. hehehe.. maaf zahir batin..