Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Friday, December 17, 2010

KANTOI (video)

بسم الله الرحمن الرحيم



Note: Amoi ni nyanyi lagu yuna 'kantoi'..Best gak.. Rasa mcm lebih bagus dia yang nyanyi dari penyanyi asalnya sendiri... layannnnn... kah..kah..kah..kah..



Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

7 comments:

Unknown said...

salam,

bukan lagu Yuna ni bro. Zee Avi?

zaL_cdpx said...

opss..yuna ke zee avi ! hhuhu

ISA said...

hahaha.. Bujang Susah yang kantoi sebenarnya...

Lagu Zee Avi... laaa... bukan lagu Yuna.

Anonymous said...

haha..tetiba je BS yg terkantoi...sabaq na...

Anonymous said...

wuiiihhh hapal sungguh korang nama artis ngan lagu yekk... ka ka ka ka

BUJANG SUSAH said...

kah..kah..kah...kah.. sorry ler.. kita ni x kenal artis lerr.. mintak maaf yer siapa2 yg terlibat..

Puteri said...

BS -->>

me pon tatau sape pnyanyi
stkat pnh dgr je
hu.hu