Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Friday, May 14, 2010

EZAM KUTUK NAJIB KAW-KAW AKHIRNYA DAPAT SENATOR.. YANG CIUM TANGAN NAJIB DAPAT APA?

بسم الله الرحمن الرحيم



Ni la yang pencacai2 umno hangin ni. Ezam kutuk najib kaw-kaw tapi senang2 jer dapat jadi senator. Yang dok menyembah najib hari-hari hapah pun x dpt. La nie plak si bapak katak dah nampak jalan. Kot dia pun akan dipilih jadi senator mcm ezam. maklum jer la . Si tua kutuk ni usia pun dah senja. PRU 13 pun tak lama lagi. Peluang nak bertanding mmg xder laa.. Jadi apa yg dapat dilakukan hanyalah dok mengipas buntut najib. Tu yang persatuan katak semalaysia dok saja je bila judi dihalalkan oleh najib.




UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

5 comments:

ikan emas said...

Ezam bawa suara siapa di dewan negara ??


...

Capt. Kamal Sanusi said...

Sia-sia saja kalau dok jilat bontot, cium tangan dan setia tak tentu arah kalau pengkhianat juga yg mendapat pengiktirafan.

Lepas ni dinasihatkan agar mereka kulum pulak, kut2 dapat jawatan.

Kah kah kah!!!...

p.kapalabanajib said...

Nasib hang la katak.. ko tu dah la tua. nak perjuangkan islam dan melayu konon. Cakap jer la nak perjuangkan perut boroi ko tu. cakap macam guruh tp mulut bau longkang...!!! ko mati lagi baik la ibrahim katak. muka pun mcm anjing bulldog jer...

Anonymous said...

ka.kah..kah katak ni bukan cium tangan najib tapi cium bontot najib. kah..kah..kah

Captain said...

aku setuju komen capt kamal sanusi punya saranan.. selepas kulum tak dapat... dia jadi sayfool pulak...
bubuh KY senang sikit...

Manusia mcm ni tak layak hidup...menyusahkan orang byk...Lagi lama hidup byk hati perasaan orang Melayu sakit...nasib baik bukan saudara aku.. jika tidak dah lama kena sepak..