Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Friday, October 2, 2009

ISRAEL PUNYA MC' D

Bismillahirahmannirahim..




UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH. I LOVE YOU FULL.. HA..HA..HA..HA..

3 comments:

turr punya UMNGOK said...

kui..kui..kui..kui... lawak..lawak...

tok janggut said...

semekom......dari sekecil2 barang hingga sebesar2 barang.bleh dikatakan semua ada kaitan dgn yahudi.dah tu,kita plak dok guna.awat jadi lagu ni.......apa salah kita

Anonymous said...

no komen laa.. Just rasanya nak kena faham konsep pengunaan tu untuk apa. Kalau setakat barang makanan, kenapa nak kena makan Mc'D.. Boleh jer goreng ayam sendiri kat rumah kan. Yang p dok nak mengayakan yahudi dgn beli makanan dia org rasanya memang x patut. Tp kalau dalam bab aplikasi keperluan contohnya internet ni x salah kita gunakan. Atas tujuan majukan islam. Atas kerana Allah.

Kalau makan ayam tu kerana apa? Tu kerana syitan. kerana yahudi laa.. ayam masak sendiri puas dan murah yang p dok membazir makan kat mcD, kentaki dan mcm2 lagi produk yahudi tu apa kehalnya.