Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Sunday, September 27, 2009

SI PENJUAL MARUAH MUNCUL LAGI

Bismillahirahmannirahim..


Gambar penuh persoalan Saiful bersama Khairil Annas Jusoh Pegawai Khas kepada Timbalan Presiden UMNO, Najib Razak.

Saiful muncul lagi menjelang pilihan raya kecil
Ali Hashim

KUALA LUMPUR, 27 Sept: Mohd Saiful Bukhari Azlan yang telah menjadi watak utama dalam kes yang melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim menjelangnya pilihan raya kecil (PRK) Permatang Pauh bulan Ogos yang lalu dijangka akan mengulangi watak utama menjelangnya PRK di Dewan Undangan Negeri Bagan Pinang tidak lama lagi.

Jika dalam PRK di Parlimen Permatang Pauh isu Saiful telah dimainkan secara meluas termasuk oleh media arus perdana maka sekali lagi dalam PRK Bagan Pinang beliau akan dijadikan ikon sekali lagi bagi pemuda-pemuda untuk menjadi contoh bagaimana seorang anak muda yang rela untuk mendedahkan kejelekan dan keburukan yang ada pada dirinya bagi kepentingan politik sesetengah pihak.Dalam konteks ini, Saiful dalam blognya telah melahirkan rasa bimbang diatas keselamatan beliau menjelangnya perbicaraan kes yang membabitkan Anwar pada 3 November yang akan datang.Beliau juga mendakwa ketakutan ini kerana tidak mahu terjadi kes yang sama seperti apa yang berlaku kepada Teoh Beng Hock.Kenyataan Saiful ini bukan saja mengundang keraguan malah menimbulkan prejudis apabila beliau mulai muncul tatkala akan diadakan PRK Bagan Pinang.

Namun begitu samada kehadiran beliau akan menjejaskan peluang kemenangan Pakatan Rakyat dalam mana-mana pilihan raya sudah terbukti sebelum ini. Walaupun beliau bersumpah mubahalah menjelangnya PRK Parlimen Permatang Pauh dengan didokong oleh pemimpin Barisan Nasional ternyata rakyat sudah dapat membezakan antara sumpah beliau dan sumpah keramat yang dibuktikan oleh pengundi Parlimen tersebut.Wujudnya Saiful menjelang PRK Bagan Pinang kali ini adalah umpama wujudnya Ezam Mohd Noor semasa PRK Permatang Pauh.Begitu juga dengan munculnya Tun Mahathir semasa PRK Bukit Selambau dan Bukit Gantang.

Namun begitu keputusannya telah terbukti bahawa rakyat tidak menerima kehadiran pelakon menjelang pilihan raya seperti ini. _ harakahdaily


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH. I LOVE YOU FULL.. HA..HA..HA..HA..

14 comments:

ijoks2009 said...

Siapa epol ni?
Lawyer,majestret,dokter,atau ahli muzik.Kalau setakat pelakon tambahan xde faedahnya..

anak muallaf said...

Kita tunggu siapa pula nak di kambing hitamkan di Bagan Pinang angkara 'sialpol'..Semoga Imam Ramlang tabah dan bersabar menhadapi ujian Allah

ZOOL@TOD said...

BN tak perlukan kambing-kambing hitam lain. KJ sorang dah cukup untuk menjahanamkan BN.

Anonymous said...

masyarakat umno mmg bodoh..dungu..aku tul2 terpesona melihatkan sandiwara umno yang bodoh lagi tolol itu..

untuk renungan:

umo anuar yg dh tua dan berpenyakit boleh meliwat saiful yang muda dan perkasa..tngk la tubuh saiful..masih lagi kuat dan bertenaga..dan kalau ak kt tmpt saiful mudah2 je ak nk siku kt muka dan belasah anwar ckp2 lau betul dia nk bwt camtu kt ak.anwar bknnye sekuat malik noor..logik la sket.anuar dh tua.x de tenaga nk lawan orng muda.kpd penyokong umno..ko pk la..logik ke..ko ingat senang2 ke seseorng tu nak masukkan z###Rnye dalam lubang p#####ng lelaki muda dngn paksaan..dah la yg nk bwt tu tua.de sakit pinggang plak tu.si mangsa ni laki muda.bertenaga lagi..klu ko9pengikut umno) kt tmpt saiful ko rse mudah2 ke anuar leh bkk sluar ko sampai ke sluar dalam ko skali,pastu leh plak masukkan z###r dia kt lubang p###ggung ko..logik ke x??dah tu siap sumpah lg dngn nama Allah ckp kne liwat dngn paksa oleh anuar..logik ke tak penyokong umno yg bodoh.harap semua penyokong umno biar buka minda sket...jngn jd bodoh

Anonymous said...

bodoh..x logik..ko(penyokong umngok) ingt sesenang ke lelaki yg dh berusia dan berpenyakit nk bukak sluar&sluar dalam laki muda pastu nk masukkan kemaluannya di dalam lubang dubur si lelaki muda ni dngn cr paksaan..umno bodoh..penyokong yg mempercayainye 2kali bodoh..cbe ko fikir klu ko kt tmpt saiful..klu ko(penyokong umngok)x lagi lumpuh spnh badan agak2 ko anuar bleh x masukkan kemaluannya dlm lubang dubur ko dngn cr paksaan..nk buang sluar ko pun leh tentu lg kn.so pk la sket..jngn jd bodoh dulu kini dan selama-lamanya dngn helah umno sial..

turr punya UMNGOK said...

Betul tu Anonymous.. Cuma masalahnya mana la ada penyokong UMNGOK yang pandai. Klau dia org tu pandai xder la dia org nak sokong UMNGOK lagi.. sebab dia bodoh la dia jadi penyokong UMNGOK.. keh..keh..keh..keh...

Yang pandai cuma pemimpin mereka saja.. Tp bukannya pandai apa pun.. setakat pandai menipu dan membodohkan penyokong kereka jer... keh..keh..keh..keh...

al-lavendari said...

ingatkah Saiful Apek tadi!

adibeta said...

Salam....
1.Aku sangat hairan....manusia mana yg gunakan segala lowyar, undang2 utk tanggungkan kesnya...kalu tak takut hadapaila aje...ni macam ada sesuatu niat...

2.Kes tu hanya yg tahu ialah anuar, saiful dan ALLAH.Jadi kalu tak betrsalah kenapa takut nak bersumpah...aku yakin dan percaya kepada sumpah atas nama ALLAH...kau orang mungkin hanya terima kalu yg untungkan...kalu yg tak kau orang tolak...

3.Soal logik si tua liwak org muda tak payah pikirla....datuk umur 70 an pun boleh rogol cucu umur belasan tahun....bila nafsu mengganas...aku bukan tuduh tapi kau orang mestipun pahamkan...jgn selesaikan masalah guna logik aje
banyak perkara lain lagi....

4.Betul org tu kena pukul dlm penjara tapi kena ingat:
a)ada ke org yg katanya berbalut ditengkok bole tersenyum dan melambai...
b)arsenik ,HIV disuntik masih boleh hidup...
c)LAri ke kedutaan TURKI katanya nak dibunuh...tapi sekarang ke hulu ke hilir dll...
d)ISA, rasuah, politik wang dll baru nak dihapuskan setelah tak berkuasa!!!!Dulu bila ALLAH berikan KUASA...kenapa tak buat?

5.Akhirnya, dia tu adalah AHLI POLITIK spt yang lain...lakonan, penindasan adalah perkara yg perlu utk kekakalkan kuasa...U kena paham!!!!!

cookie devine said...

laku xlaku belakang kira

turr punya UMNGOK said...

Jawapan untuk adibeta..

1. Apa nak hairan.. dia kena la pertahankan kedudukan dia melalui undang2 juga.. sedangkan saipul dubur ni pun bukan setakat peguam dan undang2, malah najib sendiri berhempas pulas nak membantu dia. kenapa ko x heran? kenapa ko x kata mcm ada sesuatu niat pun?

2. Ko x belajar agama ke? Cuba ko tunjuk pada aku ayat al-quran atau hadis mana yang ada mengatakan kalau bersalah kena bersumpah sambil junjung2 al-quran. Kalau nak kepastian lagi tanya la ulama harus sana sini ko tu. KO tu memang bodoh...!!!!

3. Datuk umur 70an tu masih kuat lagi. Dan cucunya yang diliwat tu baru umur 5 tahun. ada ke sebaya umurnya dgn si saipul dubur tu? si dubur ni pun umo 5 tahun ke? Si saipul dubur tu xder akal ke? x boleh nak lari ke? dah tu bukan sekali plak tu. Boleh ke org kena liwat sampai berkali-kali di hari dan masa yang berlainan? Jika begitu maksudnya disini.. liwat yang sebelum2nya, sedap.. yang last tu baru rasa sakit. masa sekali kena tu xleh nak report ke.. sampai dah berkali-kali kena liwat baru nak report kat najib. Kenapa pula report pada najib bukan report kat balai? x nak plak ko persoalkan?

4.
a. Kenapa plak org berbalut tengkok x boleh nak senyum dan melambai.. agaknya senyum dan melambai tu mengunakan tengkok ke? apa la bodoh punya soalan.

b. Doktor mana yang dah buat kenyataan dia disuntik dgn HIV? Ke ko sendiri yang memandai2 jadi doktor?

c. Memang la bodoh...!!! ketika tu kan keadaan tengah tegang dan keluar mcm-mcm ancaman.. Macam ko laa.. masa ko tak bayar hutang along xkan la ko nak bersidai kat depan pintu rumah along tu. cuba ko dah seatle hutang dia, silap2 siap tido sebilik lagi... ko ni memang bengap laa...

d. Woi bodoh... anwar pernah jadi perdana menteri ke? kalau dia nak buat apa-apa pun dulu, sbg TPM dia kena tanya kat mamak mahathir dulu la bongok...!!!

5. Dia tu memang ahli politik.. tp dia berpolitik untuk keadilan rakyat bukan nak isi tembolok sendiri la bongok...!!!! MAcam menteri2 keparat ko tu...!!!

Anonymous said...

APA BENAR SAIFUL DILIWAT?
1. Dengan tubuh badan Saiful yang sasa, tinggi dan masih muda dan kuat macam tu bolehke Anuar rebahkan dia sampai Saiful tak mampu melawan sampai ternoda diliwat? Pelik!!!

2. Kalaulah memang yelah sangat Anuar liwat dia itu maknanya dia sendiri yang tongggeng punggung dia secara sukarela kat Anuar. Betultak?

3. Saya tak pernah pulak dengar selama ini kalau-kalau Anuar adalah pemegang ‘Black Belt’ sampai boleh mengalahkan pemuda segagah Saiful.

4. Kalau betul-betullah Saiful datang mengadu kat Najib dia diliwat oleh Anuar, tak boleh ke Najib perangkap Anuar dengan mengumpan Saiful ke sesuatu tempat kemudian diam-diam aksi ranjang mereka dirakam dengan kamera video yang tercanggih ? Tentu lagi mudah nak dakwa Anuar kerana bukti lebih kukuh. Lagi pun Najib sendiri kata dia tak tahu dakwaan Saiful itu betul ke tidak kerana dia tak kenal pun Saiful. Apa tak boleh ke Najib minta kerjasama pihak polis memasang kamera spy bagi tujuan itu dan saya rasa mustahil polis tak boleh buat begitu?

Tentu masih segar di ingatan kita semua bagaimana Chua Soi lek dah tak dapat berdalih lagi bila rakaman video lucah beliau disiarkan kapada umum dan terpaksa meletakkan jawatan sebagai menteri kesihatan sampai beliau terpaksa pula meminta maaf secara terbuka.Saya percaya pihak polis pasti akan bantu Najib untuk membuat rakaman tersebut kalau betul-betul itu boleh membuktikan Anuar memang peliwat.

5. Budak Saiful tiga bulan lalu datang kepada Najib kerana ada masalah kewangan (nak mintak biasiswa) tapi tiba-tiba kali ni datang nak report dia diliwat oleh Anuar.Apa-apahal pun mudah je budak ni datang mengadu kat Najib, memang sah lah Najib rapat dengan Saiful ni.Ingat orang biasa macam kita ni senang-senang nak jumpa najib, kat rumah pulak tu.

6. Satu hal lagi tak salah kalau orang ramai boleh syak Saiful yang ada masalah kewangan akan menerima tawaran yang lebih lumayan daripada sekadar biasiswa, sebab tu dia berjumpa Najib berikutnya. Kalau RM juta-juta orang tawar kat kita sendiripun dalam keadaan kita ada masalah kewangan tak kelabu mata kita dibuatnya.

7. Saiful mendakwa beliau telah berkali-kali diliwat oleh Anuar makna secara perbadi beliau sendiri boleh menjerat Anuar dengan kerjasama ahli keluarganya sendiri atau dengan bantuan pencegah maksiat, mat skodeng atau polis pada bila-bila masa saja tetapi kenapa ini tidak dilakukannya? Sedangkan ini mudah dilakukan kerana Anuar tiada berkuasa dan tidak memegang apa-apa jawatan dalam kerajaan.

8. Yang paling menghairankan mengapa Saiful masih terus bersama Anuar setelah beliau diliwat buat pertama kali oleh Anuar? Adakah beliau dikurung oleh Anuar sepanjang beberapa kali beliau diliwat oleh Anuar? Saya ingin bertanya pada anda semua apakah jika anda menjadi Saiful anda sanggup terus berdamping dengan Anuar setelah diliwat buat kali pertama? Kalau saya masa tu jugak saya akan kebalai polis buat report.

9. Dalam keterangan Najib seperti di sidang media pertama berhubung kes ini, Najib menyatakan yang Saiful berjumpa dengan pegawai beliau Khairil Anas.Saya tidak mahu menuduh apa-apa tetapi menurut banyak sumber menyatakan bahawa Khairil Anas sendiri adalah GAY.Itu saya tak tahu benar atau tidak, ada sesiapa yang boleh mengesahkan perkara ini? Dalam kepala saya banyak persoalan yang boleh timbul berhubung Saiful dan Khairil Anas.Sewaktu sidang media pertama ini Najib berkata bahawa Saiful hanya berjumpa Khairil sahaja dan tidak berjumpanya sendiri tetapi pada sidang media kedua barulah Najib mengaku bahawa sebenarnya Saiful ada berjumpa sendiri dengan beliau.(Itupun setelah PKR membuat kenyataan saiful ada berjumpa Najib sendiri sebelum ini). Percanggahan kenyataan menimbulkan banyak persoalan?

10. Ezam pun selama ini rapat dengan Anuar pun pasti diliwat juga agaknya?

Sebagai rakyat Malaysia saya mengharapkan semua ini tak berlaku,malu oooii mana nak letak muka kita kat negara luar bila nak ulang peritiwa usung tilam kat mahkamah..segan…segan..eeeeeeee.

Jadi anda semua fikirlah sendiri…….!!!!!

Anonymous said...

kepada adibeta yang agak lembap:

hmm..ape la otak ko..bdk kne rogol kt datuk..dah nama pun budak kn dh tentu la x de daya..pastu comfirm perempuan kn..mestila lemah

yang ni laen la mangkuk..yang ni bapak budak..lelaki..ko x tngk ke bdk saiful tu..ak rse klu ko bertumbuk nga dia pun lom tentu lg ko menang..dah tu logik ke anuar yg dh tua leh liwat dia berkali-kali..ahh lemahnye jantan..

hmm..cani la nk mdh cita..ko rase orng setua anuar boleh x bukak sluar ko tampa kerelaan ko..pastu siap bkk sluar dalam ko lg..pastu masukkan kemaluannya dlm lubang dubur ko..ko rse ko mampu lawan x tindakan orang yg umo dh lbh 50thn..or ko just berserah je..bodoh..ada akai pakai la..anuar bknnye sazali si bina badan..klu orang sekuat dan sesasa badan sazali/malik noor cbe liwat saiful ada logik jgk ak nk pikir dia x leh nk melawan..umngok bodoh..ingt senang2 ke nk masukkan zakar kt lubang dubur LELAKI muda yg bertenaga klu tmpa kerelaannya..dah la yg nk mskkn tu si tua..umngok mmg bodoh akal.klu betul camtu dah ramai la laki kt luar sana kne rogol kt gay2 di negara kte ni..knp x de pun..sbb nk rogol laki bknnye mdh cam nk rogol perempuan..pakai akai la bodoh

Anonymous said...

klu anwar pakai bonzer dia suh pakat pegang ramai2 si saiful ni pastu anwar pun liwat saiful..ada logik jgk.hahA....ni one by one..x kn x leh nk lawan kut..bodoh..x masuk akal lansung..melainkan yang diliwat tu adalah perempuan,ada jg kebenarannya..klu lelaki muda yg bertenaga kne liwat kt si tua mmg x masuk akal lansung la lau x leh lawan..dah la si laki tu tinggi,sasa,bertenaga..cam sial pemikiran pemimpin dan penyokong umno

tanjung said...

aii cerita nagrut!!...ingat tuduh orang zina x de bukti, dan sebenarnya orang itu x buat pun..dosa zina itu akan kita tanggung..

tapi tu le undang2 kat malaysia apa2 pun bleh berlaku, yang bersalah boleh jd x bersalah,, yang x bersalah lepas..