Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Saturday, August 15, 2009

UMNO PERMATANG PASIR BERSILA.. SEDANG NYANYI BORIA AGAKNYA..

Bismillahirahmannirahim..

Program Pelancaran jentera UMNGOK/BN Permatang Pasir... hahaha..


zahid hamidi tengah berucap.. click pada image untuk besarkan.



Mungkin penyokong UMNGOK totok akan berkata.. "ntah gambar apa ntah, si bujang susah ni pandai jer nak kata UMNGOK tengah buat pelancaran jentera.." Ok .. mudah jer.. aku dapat gambar ni dari blogger UMNGOK sendiri. Nak tau click DISINI.

Puas hati dah..? hehehe... Kenapa jadi mcm ni..? Dengar2 cerita xder org nak sewakan kerusi pada diaorg.. sbb hutang semasa PRK Permatang Pauh dulu x dibayar lagi pun. Tu yg terpaksa buat kat Giat Mara jer tu. Tu yg bennner pun x mampu nak beli tu.. Tapi secara logiknya puak2 UMNGOK ni kan perompak. Xkan la dia org x boleh paksa mana2 tokeh untuk support dia org? xder pun najib kan banyak duit.. Kenapa najib x kasi duit..? Kot dalam firasat aku berkata.. mungkin najib kata mcm ni laaaa.. "Alah.. UMNGOK bukan boleh menang pun kat Permatang Pasir nih.. korang pun kan semua ni lembu, aku suruh apa pun korang ikut jer tanpa banyak soal. Jadi korang bersila jer la.." hahahaha... tu pada firasat aku laa..


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH. I LOVE YOU FULL.. HA..HA..HA..HA..

8 comments:

Cik Cookie said...

No Komen

BUJANG SUSAH said...

hehehhee...

Senjaliza said...

Ingatlah firman Allah Taala:يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا بِطَانَةً مِنْ دُونِكُمْ لَا يَأْلُونَكُمْ خَبَالًا وَدُّوا مَا عَنِتُّمْ قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاءُ مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِي صُدُورُهُمْ أَكْبَرُ قَدْ بَيَّنَّا لَكُمُ الْآيَاتِ إِنْ كُنْتُمْ تَعْقِلُونَ (118) هَا أَنْتُمْ أُولَاءِ تُحِبُّونَهُمْ وَلَا يُحِبُّونَكُمْ وَتُؤْمِنُونَ بِالْكِتَابِ كُلِّهِ وَإِذَا لَقُوكُمْ قَالُوا آمَنَّا وَإِذَا خَلَوْا عَضُّوا عَلَيْكُمُ الْأَنَامِلَ مِنَ الْغَيْظِ قُلْ مُوتُوا بِغَيْظِكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ (119) Maksudnya: “Wahai orang-orang yang beriman! janganlah kamu mengambil orang-orang yang bukan dari kalangan kamu menjadi “orang dalam” (yang dipercayai). mereka tidak akan berhenti-henti berusaha mendatangkan bencana kepada kamu. mereka sukakan apa yang menyusahkan kamu. telahpun nyata (tanda) kebencian mereka pada pertuturan mulutnya, dan apa yang disembunyikan oleh hati mereka lebih besar lagi. Sesungguhnya telah Kami jelaskan kepada kamu keterangan-keterangan itu jika kamu (mahu) memahaminya. Awaslah! kamu ini adalah orang-orang (yang melanggar larangan), kamu sahajalah yang suka (dan percayakan mereka, sedang mereka tidak suka kepada kamu. kamu juga beriman kepada Segala Kitab Allah (sedang mereka tidak beriman kepada Al-Quran). dan apabila mereka bertemu dengan kamu mereka berkata: “Kami beriman”, tetapi apabila mereka berkumpul sesama sendiri, mereka menggigit hujung jari kerana geram marah (kepada kamu), Katakanlah (Wahai Muhammad): “Matilah kamu Dengan kemarahan kamu itu”. Sesungguhnya Allah sentiasa mengetahui akan Segala (isi hati) yang ada di dalam dada.” [Ali Imran: 118 & 119].

saharul said...

tu gamoknya trend melayu masa kini kot....duduk bersila amalan dulu2, makakan pulak tetamu kena diraikan...duduk kat depan atas kerusi...

yang kedua...sewa kerusi mahal kot, mencecah ribuan riggit tu,...tu yang tak mampu kot....agak2 je lah.

saharul said...

sewa kerusi mahal kot....sebiji RM 1000.00

Briged Akhdor LR2 said...

BS nampaknya blog anda semakin mendapat sambutan tahniah..tengoklah umno bakal karam..

BUJANG SUSAH said...

Senjaliza.. untuk siapa hadis tu sebenarnya ek? MCA, PPP, GERAKAN, MIC, PARTI DAYAK dan segala parti komponen BN tu semuanya dah masuk islam ke? X salah ke UMNGOK berkawan dan percayakan mereka selama hampir 52 tahun ni?

Cikgu jang.. hehehe.. yer la rasanya...

BA LR2.... soal sambutan bukan keutamaan insyaAllah.. saya hanya cuba berkongsi serta menyampaikan apa yg terbaik insyaAllah. Ikhlas atau tidak, Allah yang lebih mengetahuinya. Semoga sentiasa berada di jalan yg lurus.. insyaAllah. wallahualam..

Muhd Shafiq Azmi said...

Hahhaha... pas psti menang lg...