Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, August 12, 2009

SPAM PENIPUAN UNTUK MENCEROBOH AKAUN ANDA.. SEBARKAN..!!!

Bismillahirahmannirahim..

Assalamualaikum.
Berhati-hati jika anda menerima spam sebegini!!!.Ini adalah spam dan satu cara penipuan supaya akaun anda boleh diakses dan mencuri maklumat dalam emel anda. Jika anda mendapat emel sebegini sila abaikan dan terus delete. Dia akan meminta username dan pasword anda seperti ini.



Dear Valued Member,
Due to the congestion in all Yahoo users and removal of all unused Yahoo Accounts,Yahoo would be shutting down all unused accounts,You will have to confirm your E-mail by filling out your Login Info below after clicking the reply botton, or your account will be suspended within 24 hours for security reasons.
UserName: ............ ......... ......... ......... .....
Password:... ......... ......... ......... ......... .......
Date Of Birth: ............ ......... ......... ......... .
Country Or Territory:.. ......... ......... ......... ..
After Following the instructions in the sheet,your account will not be interrupted and will continue as normal.Thanks for your attention to this request.We apologize for any inconvinience.

Yahoo! Customer Care

Case number: 8941624
Property: Account Security
Contact date: 2009-08-11



Yahoo! Copyright © 2009 Yahoo! Inc. All rights reserved


Sila forwardkan kepada teman-teman anda yang lain sebelum mereka tertipu...!!!


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH. I LOVE YOU FULL.. HA..HA..HA..HA..

5 comments:

Unknown said...

Macam2 cara org nak menipu zaman sekarang.

Na'im Nikmat said...

Syukran Bujang Susah.

kak_ross said...

selalu juga terima spam dari pihak bank, konon..akaun bank kena banned sbb 3 kali salah paswod...jadi mereka mintalah id & paswod kita tu.tapi kita dah tahu tu email spam...bolayan lah...sering email tu datang lagi terus delete...kalau dilayan meranalah badan..babtu mesti kena selalu berhati2.

BUJANG SUSAH said...

Biasa la ijoks.. dah akhir zaman..

ok syukran naim..

kak ros.. pyar muhabbat zendhegi hei..

All of u.. i luv u full.. hahaha

BUJANG SUSAH said...

Kak ros... blog kak ros terlalu berat nak loading la... nak tinggalkan komen pun xdpt. cuba kak ros klik disini.

Semoga dapat membantu insyaAllah.