Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Sunday, November 28, 2010

GOOGLE KATA KHAIRY BERUK

بسم الله الرحمن الرحيم



Cuba korang pergi ke website google.com.my kemudian search keyword "beruk", perhatikan hasil carian yang pertama sekali. ReJaM© pun tak pasti mengapa google menganggap Khairy Jamaludin sebagai hasil carian paling tepat untuk keyword "beruk", tapi itulah hasilnya. Korang boleh cuba sendiri dan lihat hasilnya.

Dari segi ilmu SEO, mungkin laman web wikipedia tentang Khairy Jamaludin sering kali dirujuk oleh website-website yang memiliki Page Rank (PR) yang baik dengan menggunakan keyword "beruk". Oleh itu apabila google crawler mengesan banyak keyword beruk dihubung kepada laman tersebut (backlink), maka google menganggap laman wikipedia tentang Khairy Jamaludin adalah hasil carian paling tepat untuk keyword "beruk - Milo Suam



Note: kah..kah..kah..kah.. memang beruk kot...


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

4 comments:

l.i.n.n سي ڤاري ڤاري said...

huhuhu... sian khairy. :P

ahaks.

Manjeamusyuk said...

Betul3! Lawak sungguh...td dh try test, hahahah!

puteri said...

ingat tak dulu yang 'anjing buka puasa'??? :)

donk said...

janganle kutuk dia sangat..dia dah tak da dahan tempat bergantung dah..tapi tetap kekal status jutawan tau.dia boleh lagi beli orang oo..

pak mentua dia pun tengah tidur lagi..bangun tidur main pokok dengan tun jin..main pondok pondok...

kalau orang cakap dia beruk..memang pun..perangai macam beruk..