Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Saturday, October 30, 2010

IBU RELAKAN ANAK BERZINA

بسم الله الرحمن الرحيم

Ibu galak anak khalwat



NUSAJAYA: Untuk mengelakkan anak perempuannya dicekup melakukan maksiat kali kedua, seorang ibu bukan saja bersubahat membenarkan anaknya itu membawa pulang teman lelaki, malah turut menyediakan tempat tidur di rumah mereka di Taman Nusantara di sini.

Beberapa bulan lalu pasangan berkenaan pernah ditangkap khalwat di pusat riadah kawasan perumahan itu, namun tidak insaf, sebaliknya meneruskan kegiatan sumbang dengan ibu si perempuan turut bersekongkol. Bagaimanapun, kelakuan mengaibkan dua beranak itu terbongkar hasil intipan penguat kuasa Jabatan Agama Johor dengan kerjasama Jawatankuasa Penduduk Biro Keselamatan dan Jawatankuasa Surau Taman Nusantara, baru-baru ini.

Pengerusi Biro Keselamatan Taman Nusantara, Ismail Rejab, 46, berkata serbuan dijalankan ke rumah dua beranak itu kira-kira jam 5 pagi dan ketika diserbu teman lelaki gadis itu tidur di tingkat bawah manakala teman wanitanya di tingkat atas.

"Pasangan berusia 20-an itu seolah-olah mendapat lesen daripada ibu gadis itu apabila kerap membawa balik teman lelaki pada siang mahupun malam. Kami juga difahamkan ibu itu membenarkan mereka berdua-duaan di rumah.

"Ibu gadis itu berusia 50-an mengakui kesilapan membiarkan anaknya bebas bergaul hingga membawa balik teman lelaki dan berjanji akan mengawasi kegiatan anak perempuannya," katanya sambil memaklumkan anak wanita itu juga diberi kaunseling supaya tidak mengulangi perbuatannya.

Sementara itu, Ismail berkata, terdahulu, pihaknya membuat serbuan ke sebuah kediaman seorang gadis, 20, yang tinggal bersama rakannya, kira-kira jam 3.30 pagi.

Menurutnya, gadis itU mengambil masa setengah jam membuka pintu rumah.

"Selepas diberi amaran, gadis itu memakai kemeja-T dan berseluar pendek membuka pintu sebelum pemeriksaan mendapati seorang lelaki berusia 23 tahun berasal dari Kampung Melayu, Gelang Patah berada di dalam bilik tidurnya.

"Pasangan itu diserahkan kepada pegawai pencegah maksiat Jabatan Agama Johor manakala teman serumah wanita itu diambil keterangan kerana disyaki bersubahat," katanya.

Sementara itu, Imam 1 Taman Nusantara, Samsul Adha, 40, berkata pihaknya sentiasa berusaha membanteras kegiatan tidak bermoral di kalangan anak muda di kawasan perumahan itu.

"Kami berharap supaya golongan anak muda tidak memandang ringan usaha membanteras maksiat yang dijalankan," katanya.



Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

60 comments:

Nismo BluebirD said...

MasyaAllah...dunia akhir zaman....acuan UMNO memerintah selama 53tahun....

Dr Love said...

nauzubillah.harap ibu tersebut dapat kembali kan diri-nya serta anak nya ke jalan yg di redhai

MissCherry_Chewiee said...

tiap mnsia xlepas dr wt silap..nauzubillah..moga ALLAH jauhkan kita dr melakukan prkara spti ni..

donk said...

emak dia tu mungkin bekas pelacur atau masih lagi pelacur..jadi anak dia pun tumpang sekaki ..
mungkin itu cara hidup mereka selama ini,,
apa pun kerajaan negeri johor kena ambil perhatian..moden sangat ke nusajaya tu sampai begitu sekali kelakuan rakyatnya..
macam cerita di putrajaya je..
apa pun ada kaitan dengan persekitaran..yang tak ambil tahu tentang undang undang islam sebenar..

Nor Dahlia Yusoff said...

mohon share...

zizie said...

what the FUCk..,,dia buat maksiat pon nk salahkan UMNo???..,,mcm haram kan korang..,,asyik2 umno yg salah..,,memang pejuang PAs suke post bende2 macam ni kan..,,malu la weh..,,mne islamic korang,.,

Anonymous said...

Tumpang lalu sat.... Zizie,

The above has got nothing to do with UMNO or PAS.....

Don't la be so emotional.... he he...

Anonymous said...

buy cialis online generic cialis super active (tadalafil) 20mg - cialis discount card

Anonymous said...

generic xanax xanax drug depression - xanax drug class pregnancy

Anonymous said...

buy xanax online without rx xanax withdrawal long do symptoms last - xanax yellow s 901

Anonymous said...

generic xanax best xanax generic brand - buy xanax paypal

Anonymous said...

generic xanax xanax high forum - xanax dosage colors

Anonymous said...

xanax online xanax bars street price 2012 - 1mg klonopin same xanax

Anonymous said...

xanax price side effects recreational use xanax - xanax yellow footballs

Anonymous said...

generic xanax online xanax withdrawal medication - xanax side effects confusion

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol good withdrawal - buy tramadol online cheap no prescription

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol high triglycerides - tramadol hcl 50 mg maximum dosage

Anonymous said...

buy tramadol online legal buy tramadol online usa - buy tramadol spain

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol online without prescriptions - tramadol withdrawal 3 days

Anonymous said...

xanax medication buy xanax brand online - can you really buy xanax online

Anonymous said...

order tramadol online mastercard tramadol normon 50 mg para que sirve - buy tramadol for dogs usa

Anonymous said...

alprazolam buy xanax bars drug effects - xanax overdose kill

Anonymous said...

where can i order xanax online 10mg hydrocodone 2mg xanax - xanax zoloft together

Anonymous said...

buy carisoprodol buy cheap carisoprodol online - carisoprodol soma high

Anonymous said...

tramadol without prescription buy tramadol with mastercard - overdose on tramadol the effects

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol 100 mg bijsluiter - tramadol overdose and seizures

Anonymous said...

xanax online xanax 50 mg dosage - buy xanax from mexico

Anonymous said...

generic cialis cialis online lilly - cialis daily

Anonymous said...

generic cialis cialis online pharmacy us - cialis sample coupon

Anonymous said...

xanax buy xanax online from canada - xanax effects serotonin

Anonymous said...

cialis online where to buy cheap cialis online - cialis daily tolerance

Anonymous said...

cialis online cialis online authentic - cialis online is it safe

Anonymous said...

order cialis online no prescription buy cialis online ireland - generic cialis line usa

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#51438 tramadol for dogs incontinence - tramadol hcl percocet

Anonymous said...

buy tramadol buy tramadol online missouri - tramadol withdrawal xanax

Anonymous said...

buy tramadol tramadol hcl 50mg 627 - tramadol for dogs - crush

Anonymous said...

generic tramadol tramadol for dogs side effects panting - tramadol with high blood pressure

Anonymous said...

buy tramadol tramadol interactions - buy tramadol europe

Anonymous said...

buy tramadol tramadol addiction help - tramadol for dogs used by humans

Anonymous said...

learn how to buy tramdadol order tramadol online 100mg - buy tramadol online cod no prescription

Anonymous said...

http://blog.dawn.com/dblog/buy/#fda buy tramadol rx online - 50 mg tramadol vs 10 mg hydrocodone

Anonymous said...

buy tramadol tramadol for dogs purchase - order tramadol online without script

Anonymous said...

buy tramadol overnight tramadol generic fedex no prescription - buy generic tramadol no prescription

Anonymous said...

buy tramadol overnight shipping purchase tramadol - tramadol overdose bluelight

Anonymous said...

learn how to buy tramdadol tramadol for dogs with cancer - tramadol 50mg hcl tablets

Anonymous said...

ways to buy ativan online ativan generic dosage - ativan for alcohol withdrawal protocol

Anonymous said...

buy tramadol buy cheap tramadol no prescription - what is the difference between tramadol and tramadol ultram

Anonymous said...

buy ativan online ativan side effects anxiety - ativan dosage sleep

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol for pain - tramadol for dogs vs rimadyl

Anonymous said...

http://ranchodelastortugas.com/#71453 xanax 2mg recreation - many bars xanax overdose

Anonymous said...

http://staam.org/#10699 what is tramadol 50mg tablets - recovering tramadol addiction

Anonymous said...

buy xanax online xanax bars and drinking - xanax pills bars

Anonymous said...

buy tramadol online buy tramadol 50 mg online - get tramadol online no prescription

Anonymous said...

http://ranchodelastortugas.com/#37284 buy xanax mc - xanax pills snorting

Anonymous said...

buy xanax online buy xanax online overnight delivery - overdose with xanax and alcohol

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol medication 100mg - purchase tramadol cod

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol 50 mg strength - tramadol hcl reviews

Anonymous said...

xanax order no prescription buy xanax online legit - xanax crazy meds

Anonymous said...

buy xanax online overnight delivery xanax online no prescription australia - xanax bars do you

Anonymous said...

buy xanax online what does xanax generic look like - generic form of xanax