Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Monday, October 25, 2010

ANEH MANUSIA BERTUKAR JADI BIAWAK

بسم الله الرحمن الرحيم

NAJIB GIVES OPEN TENDER PLEDGE FOR ETP PROJECTS – minsider



All but a few Economic Transformation Programme (ETP) projects will be awarded through a competitive tender process, Najib Razak said.

“We will ensure the big projects are conducted in an open and transparent way. To ensure a level playing field, we will use competitive tender as the ‘default’ process,” he said here at the launch of the ETP roadmap.

“Only in exceptional cases, we will resort to restricted or direct negotiations.”


KAH KAH KAH..woit… NATANG BEWOOOK…. kah kah kah.. BARU SEMALAM CAKAP PADA ORANG MELAYU MEREKA SPESIAL…. kah kah kah BARU SEMALAM CAKAP PADA ORANG MELAYU GEROMBOLAN JAGA HAK MEREKA…. kah kah kah.. BARU SEMALAM CAKAP PADA ORANG MELAYU MEREKA ADA HAK ISTEMEWA…. kah kah kah…NATANG BEWOK… kah kah kah.. HARI INI CAKAP PADA MAT SALEH DAN CUKONG LAIN POLOOK…. kah kah kah..woit… MAMPOSSSS LAAAA MELAYU KENA TIPU…. kah kah kah.. BELUM SEMPAT BUKAN KASUT PULANG DARI PWTC… SUDAH KENA KENCING….. kah kah kah..woit… BARU KELMARIN BERSORAK SORAK HIDUP MELAYU…. kah kah kah.. HARI INI SEMUA KENA KENCING…. kah kah kah - TT



Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

6 comments:

Anonymous said...

betul la jang oi...mmg terkena orng2 umno ni wei..

Anonymous said...

betul la jang oi...mmg terkena orng2 umno ni wei..

CUPING MERAH said...

natang bewok lidoh cabang...kah..kah..kah

qaseh said...

harapkan mulut & janji manis je..naik meluat la ngan UMNO ni..

Anonymous said...

woiit bewak besor...
buat hadiah suprise kat bik mama konpom terkejut gila babi sampai pengsan..hahaha

iptahudin said...

haha benar2 unik dan lucu euy... following me klu udah dikunjungin pasti lebih menarik buat kmu.:http://wisatainformasi.blogspot.com