Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, October 28, 2010

HILANG LAGI..

بسم الله الرحمن الرحيم



KANTOI!!!: Karpal beritahu kepada mahkamah bahwa laporan perubatan bernombor PJ For 6334/08-1 dihilangkan dan tidak diberi kepada peguam Anwar. Doktor mengaku kesilapan. Hakim skrip menangguhkan sidang lagi, dah 3 kali pagi ini!


KAH KAH KAH.. woit... HANCURLAAA MASA DEPAN TAMADUN MELAYU.... kah kah kah.. BAHAN BUKTI BOLEH HILANG.... kah kah kah..woit... PELIK... NAK SANGAT MASUK KAN ANWAR KE DALAM PENJARA... kah kah kah.. TAK PERLU BUAT SANDIWARA... TAK PERLU BUAT TEATER...TANGKAP SAJE... kah kah kah.. NAK TIPU SAPA?... SATU DUNIA TAK PERCAYA......kah kah kah...MASUK KAN ANWAR DALAM JIL SENYAP SENYAP.... kah kah kah..KEMUDIAN SEBARKAN BERITA ANWAR HILANG DI AMBIL OLEH HANTU KOPEK... kah kah kah - TT



Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

3 comments:

tuyuk said...

hahahaha hantu kopek.. :P
aduii geli perutz koi...

Anonymous said...

tp puak2 apno ni masih lg bangang n pcaya tipudaya apno yg setaraf dgn tipudaya bdk2 tadika.

MOH KEMBARA said...

Salam Yob Bujang, with the drama in our kangaroo court, who needs drama at ASTRO, TV3/4 and RTM anymore?