Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Tuesday, July 27, 2010

SAYA BUKAN PELACUR

بسم الله الرحمن الرحيم



Kalau kita ada maruah, seharusnya kita bangkit mempertahankan kedaulatan (negari kita) dan menyahkan Anwar Ibrahim dari negeri Selangor," katanya. Menurutnya lagi, beliau juga tidak akan berdiam diri dan akan berjuang habis-habisan untuk menyerang Anwar. Dalam ucapannya juga, Ezam turut menafikan dakwaan beliau menyertai Umno kerana "habuan".

Sebaliknya, beliau meninggalkan PKR "hanya semata-mata kerana prinsipnya".

"Saya bukan pelacur politik. Orang kata, saya kena bayar untuk buat keputusan (sertai Umno). Bukan kerana duit. Saya tak dapat satu sen atau dua juta. Tak ada," katanya.- mkini


Note:

- Maruah apa yang ada pada anda? bersumpah sana bersumpah sini.. terloncat sana terloncat sini.. dimana pertubuhan yang anda buat yang katanya untuk menentang rasuah dulu?

- Mempertahankan kedaulatan negeri kita? Kenapa nak mempertahankan kedaulatan nak kena nyahkan anuar? Anuar ada share dgn khir toyol ke? kenapa tiap-tiap hari hanya buat serangan kepada anuar? kedaulatan apa yang diperjuangkan?

- Apa masalahnya dengan mempertahankan kedaulatan selangor? ada royalti minyak yg digantikan dgn wang ehsan ke? Ada sultan yang dipenjarakan oleh kerajaan negeri selangor ke? ada rakyat yang dinafikan dari mendapat air percuma ke?

- Senator tu bukan "habuan" ke? Banglo besar tu bukan "habuan" ke?

- Prinsip ? Dulu masa dalam PKR belasah umngok cukup-cukup.. la nie dok dalam umngok belasah PKR cukup-cukup. prinsip apa yang diperjuangkan? prinsip katak atau sesumpah? 6 kotak sampai sekarang pun tak keluar lagi..

- Dalam banyak-banyak kenyataan ezam hanya satu saja kenyataannya yang tidak menipu.. "saya bukan pelacur"... kalau dia ni pelacur tak tahu la siapa yang sanggup melanggan.. hehehe


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

5 comments:

piewahid said...

tak larat nak pikir pasal mamat ni.

p/s- cute pulak tengok gambar dia muncung mulut cenggitu... hehehe

iqbalsyarie said...

hahahaha...bukan pelacur ea?hehe
Latest post:Perkara ni tak merisaukankah?

airazulaikha said...

duk belok kiri kanan..
dah rabun mana nak masuk...
hati macam2..

iddinm said...

duit oh duit..
pangkat oh pangkat..
Begitulah pemimpin yang tiada pendirian...

Silap...bukan pemimpin...
Apa ya...aku pun tak tahu mau cakap..

hanyzan30 said...

Bismillah...
Biasalah dh jadi sesumpah ni macam2 blh buat...