Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Tuesday, January 12, 2010

MINTA TOLONG ANDA SEMUA...!!!

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum,

Saya nak minta pertolongan dari sesiapa yang membaca mesej ini untuk memberikan maklumat jika terlihat Lelaki yang di dalam gambar ini.. Nama dia, Azlan Bin Abdul Samat, IC # 720910-01-6155. Lelaki ni telah menghilangkan diri bersama adik perempuan saya semenjak 27 Dis 2009 dengan memandu kereta adik saya. Butir2 kereta:

No Pendaftaran : JJK 2481
Jenis : Saga (Kereta Kebal)
Warna : Hitam
Lain2 : Tak guna sport Rim tapi guna cover rim.





Adik aku:
Nama : Norasiah Binti Alias
Umur : 23 tahun

Lelaki ini mengatakan yang beliau adalah anggota polis dari cawangan Risikan Bukit Aman, tapi family semua memang tak percaya kerana perangai macam samseng. Budi bahasa langsung takde dan semua yang dia kata banyak auta. Tapi adik aku percaya dan akan ikut sahaja telunjuk lelaki ni, Kena marah, kena herdik depan mak bapak aku pun dia Cuma menurut sahaja, aku tak tahu cerita (Pasal tak duduk serumah) sampailah mak aku mengadu semuanya tentang apa yang lelaki ni dah buat pada family aku. Berasap telinga beb! Dahla dok kat rumah mak aku macam Tuan, makan minum kena disediakan, Adik aku pun bangang, asal kenal je mana2 lelaki ajak tinggal kat rumah, ntah dari mana kenal, dia angkut bawak balik. Bila aku balik rumah mak aku, tau pulak lepak kat dalam kereta je (Kereta adik aku la). Polis reprt dah dibuat berkenaan lelaki ini pada 1 jan 2010 di Balai Polis Kulaijaya tapi kerana adik aku yang dibawa lari ni adalah perempuan, maka kami sekeluarga memang tak senang duduk. Bila memikirkan keselamatan adik aku ni. Telefon dia kena rampas dengan lelaki ni, bila sape2 call dia matikan telefon, Kalau tahu atau terserempak, bolehlah kiranya hubungi no2 di bawah ni

Azizi : 0197042625
Ruzaidah : 0127876277
Alias (Bapa) : 0127216458

Saya amat berharap sekiranya ada informasi terkini, bimbang orangtua dapat sakit kalau asyik memikirkan hal ni,

Azizi Bin Alias


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

11 comments:

cicitHJHASSANu said...

roger n out...semoga azizi sekeluarga bersabar

greenhall said...

bro, dah cek status mamat tu? mean konpem ke dia bukit aman? hm.. smoga famly dia b'sabar.. tupai akan jatuh jua.

Unknown said...

adeh,mAmat nie klo ensem xper r gak,nie dar tuttt....xsedar dri agknye..em,mnusie2..

Hanisham Ab Halim said...

Ehhh... yang hilang ni adik kawan aku ni. Astaghfirullah hal azim.....

umno anjing said...

cilakak betul mamat nih... aku sepak laju2 padang golf yang terbentang luas kat kepala dia tu kang baru dia tau...

mamawana said...

Buat solat hajat ramai2,,baca yaasin. Isnyaallah dia akan pulang dgn selamat. Terkena sihir kuut...ilmu pengasih ke...Allah bersama orang2 yg bersabar.

cookies said...

sabar tuan, ini je gua mampu buat.. tgk sini.. http://contaminated-cookiesshop.blogspot.com/2010/01/panas-minta-tolong.html

Unknown said...

mcm2...
btl la...mamat 2 xncem sgt pom...
hohoho...

hm...hrp2 bersabo yew azizi n fmly...
doa byk2..

farid said...

perghhh bangsat giler laki nie..

mrs sweet lola said...

bwk bersabar famliy azizi.jika dye polis suruh tunjuk dl kad kuasa.jgn main ikot jew.skg mcm2.buat solat istikharah.doa semoga adik bro balik ngan selamat.doa jgn putus dr mulut ingatan dan hati.insyALLAH DIA mendengar masalah kita.

Kak Mahh said...

Maaf nak tanya ...dah jumpa belum adik AZIZI?