Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Saturday, July 25, 2009

LAGI PUKULAN TKO UNTUK UMNO@BN


gambar hiasan.. hehehe

Umno@BN menerima pukulan TKO seterusnya hanya kira-kira seminggu selepas bekas Naib Presiden MCA Dr Chua Jui Meng menyertai PKR minggu lalu. Hari ini Datuk SS Subramaniam bekas ahli Parlimen Segambut, 20 tahun menjadi Naib Presiden MIC secara rasmi mengumumkan menyertai PKR dalam satu majlis yang diadakan di Kampung Medan peatang tadi. Pengumuman itu dibuat oleh Ketua Umum PKR, Dato Seri Anwar Ibrahim.

Politik Malaysia dijangka akan terus digegarkan lagi dengan berita bahawa dalam tempoh terdekat seorang lagi pemimpin kanan Umno bakal menyertai PKR. Sekiranya berita ini menjadi kenyataan Umno@BN bukan sekadar menerima pukulan TKO tetapi KO!
Posted by angkasanuri blogspot

1 comments:

Lori Powell said...

Max-E 9V's works extremely well in high power RC cars, metal detectors, wireless mics, walkie-talkies, paintball guns, tens units and other medical devices, personal fans, as well as low-drain devices including smoke detectors, carbon monoxide detectors, in addition to guitar effects pedals, and audio visual equipment. The Post also reports gasoline shortages, as New Yorkers with cars head for higher, dryer ground. As you go as a result of this procedure, you will see who will essentially meet your requirements.