Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Friday, January 14, 2011

SEMINIT BERSAMA RASULULLAH

بسم الله الرحمن الرحيم

Andainya kita diberikan Allah kesempatan seminit bersama Rasulullah s.a.w. apakah perkataan yang ingin kita ucapkan? Sama-sama kita dengarkan bersama apa jawapan wanita dalam video dibawah ini..



Wanita ini tak mampu menahan sebak sambil berkata "Duduk bersama dengan Rasulullah adalah impian semua , tetapi jika benar ia akan terjadi... saya ingin Rasulullah bawa saya pergi dari dunia ini ".

WANITA HIASAN DUNIA.. SEINDAH-INDAH HIASAN ADALAH WANITA SOLEHAH.. SEMOGA AIR MATANYA AKAN MEMBAWANYA KE SYURGA.. INSYAALLAH

Note: no hp dia ada x?

Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

3 comments:

Zul Avazanto said...

meremang bulu roma...lau boleh awek nih,perghhhh......nikah terosss........

seminit bersama Rasulullah,sy nak minum darah bekam rasulullah,sy nak ciumrasulullah..sy nak minta syafaat dari rasulullah...moga diharamkan api neraka keatas diri yg hina ini....

mariah said...

Seminit bersama Rasulullah.. ~~susah untuk ungkap kata2..mungkin airmata yang dapat menggambarkan.. IF only..

Anonymous said...

MasyaAllah. Video ni menyedarkan aku. Seriously. Betapakah selama ni kurangnya usaha aku untuk duduk bersama Rasulullah. Hati aku masih ada dunia. Kena buang. Boleh amik dunia tapi tak boleh simpan didalam hati...aku kena buat itu..