Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Sunday, December 19, 2010

LUBANG MCA PULA PECAH

بسم الله الرحمن الرحيم



Note: LGE ni pecahkan lubang cina MCA la plak.. Rupanya MCA dalam diam selama ni pandang rendah pada melayu umno dan jadikan pemimpin UMNO ni hamba dia... Hamba untuk MCA mengaut projek jota jota... Kah..kah..kah..kah... hidup MCA...!!!! siapalah BN tanpa MCA... KAh..kah..kah..kah...


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

5 comments:

Puteri said...

yang diorang pulak cakap DAP gunakan Anwar

Anonymous said...

salam bj..tlng sebarkan ada akhbr tempatan yg cbe sebarkn islam plural..harap ada ngo menentang keras penerbitan tulisan ini

http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2009&dt=0203&pub=Kosmo&sec=Akademi&pg=ak_02.htm

tea tea said...

bongkar jgn tk bongkar..

Puteri said...

petikan kata2 LGE yang paling best

Lim Guan Eng:

Ini perkauman. Terang-terang lagi perkauman. Dia ingat kita tak boleh terjemahkan? Dia hanya keluarkan dalam surat khabar cina saja. Sekarang orang bukan bodoh. Semua ada google translate.

azman said...

kontraktor BN da bole senyum lebar harini. Najib harini umum projek juta2 di penang...