Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Tuesday, November 2, 2010

GAMBAR SUAMI SEDANG MENYUAPKAN ISTERI TERSAYANG

بسم الله الرحمن الرحيم



Note: Kah..kah..kah..kah... xder telur....

Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

15 comments:

Anonymous said...

kita patutnya tak jadikan benda macam sbg isu.

lebih banyak isu lain utk runtuhkan kerajaan bn.

utk menarik khalayak sokongan bukan begini caranya. melainkan saudara sememangnya musang berbulu ayam menyiarkan cerita mempunyai maksud 2 dalam satu utk membuatkan orang ramai meluat dengan perjuangan kita dalam pakatan.

MPG said...

anonymous. kata meluat tapi rajin jugak hang masuk blog BS ni kan? meluat tapi rindu la tu. hihihihi

mr clean said...

ape barang guna nama anonymous... penakut... hakk tuihh

MSOM said...

Anynomous masih diterima dlm blog ni? Bujang Susah memang baik hati.

Anonymous said...

alamak, aku pon gune anon gak kenkadang..hehehe...ape2 pon aku mengucapkan terima kaseh bebanyak ler di atas kenaikan minyak hari ni!

Anonymous said...

## Message ##

Kak Mahh said...

Suspen je...ingat gambar apa!

Anonymous said...

kesian najib.. konek x idop agaknya.. nampak sgt la najib jadi isteri kepada rosmah puaka tu

lalink7 said...

haihh...org berbini gitu la...yang jeles tue sebab xberbini kot..

*nak mintak org suapkan jgk la..
hahahahahahhah

=D

Anonymous said...

bukan jeles la lalink7.. gambar tu menyatakan pandangan yg berbeda. jika dilihat dari tajuk "GAMBAR SUAMI SEDANG MENYUAPKAN ISTERI TERSAYANG". muhyidin dgn isterinya tu dah betul la tu tp kalau najib dan rosmah tu siapa yg suami dan siapa pula yg jadi isteri...?

bukan ke nampak mcm rosmah tu yg jadi suami dan najib tu sebagai isteri.. he..hehehe.. kalau x xkan la najib slumber jer luluskan RM111 juta duit rakyat untuk rosmah kan..

mr clean said...

lalink7 ni mesti ada sarjana muda ni.. tu dia pandai tngok tajuk dan komen

cthalimah said...

Salam saudara yang dihormati...terkejut saya dengan maki hamun saudara...terlintas di fikiran bagaimana rupa saudara ini...saya baru sahaja membaca majalah solusi...dosa memaki hamun orang hanya di maafkan sekiranya kita mohon maaf dengan orang itu...saya kasihan dengan saudara...moga Allah ampunkan dosa saudara...

Anonymous said...

emm mengata orang memang sedap. terutama manusia dari kalangan macam saudara ini yang menyokong kuat PAS. kalau sedara yang menjadi pemimpin mungkin lebih teruk lagi perbuatan yang sedara buat. sebab tu la Allah jadikan sedara tukang ngumpat dan ngata orang aje. sudah-sudah la tu.

Anonymous said...

klu yg berunsur fitnah mengutuk org dan menjatuhkan org mengumpat org xpayahla sebarkan.. buat tambah dosa je.. kita sesama umat islam xperlula nk mengutuk mengata mengeji..

Mel said...

assalamualaikum,

ingin menegur shj, A

Awak gunakan kalimah kalimah Allah kemudian disertakan bahasa yg kurang enak. adakah itu cara islam? kalau nak sokong siapa pun pon sy x kisah, nak tunjuk kesalahan org atau kerajaan saya x kisah, tp jgn lah sebelah pihak sahaja, .. ulat seberang lautan nampak, gajah depan mata x nampak. yang baik kita puji dan akui yang buruk kita tentang dan belajar...wslm