Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Saturday, October 2, 2010

UTUSAN BODOH DAN PENIPU

بسم الله الرحمن الرحيم


Ini adalah keratan Utusan Meloya kelmarin yang menyiarkan berita Rosnani Mohd Rashid 54 tahun.

Mana ada warga emas umur 54 tahun terima wang ehsan? Umur bagi warga emas yang layak terima wang ehsan adalah 60 tahun.

Sian orang tua-tua umno, asyik kena tipu saja dengan umno dari dulu..kini...dan selamanya...

Sementara itu, bekas Ketua Pemuda P.Pinang PAS Hafiz Noordin yang selalu timbulkan kontroversi termasuk pernah katakan Anwar Ibrahim seperti anai-anai dalam Muktamar Pas, pernah berdemo bersama umno di P.Pinang, hari ini dalam Utusan Meloya menyelar pimpinan Islam di P.Pinang. Ini bermakna termasuk YB Ustaz Salleh Man dan Pimpinan PAS P.Pinang.


Kepada warga emas yang tak mahu RM100 kerana termakan dengan dakwaan umno yang kononnya itu duit judi, boleh pulangkan kepada sharsphooter dan JKKK..kami sedia menerimanya...he..he.. -

shapshooter

Note: Kepada ahli dan pemimpin umno yang bangang sangat yang tak nak duit tu sila email pada aku. Nanti aku bagi no akaun aku.


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

5 comments:

cacing said...

politik malaysia sekarang makin tak relevan.... bukan nak mengata ataupun ape... tapi ini realiti... rasa makin tak selamat di malaysia yang tercinta ni...

MalamDecipher said...

terima kaseh bujang susah (BS)...kalau niat BS murni, nak tunjukan kepincangan pemimpin kita skrg..agar rakyat M'sia buka mata..teruskanlah...tp biar sumbernya betul, tepat dan tiada unsur2 mengaibkan mana2 pihak...^__^ after all...sy sentiasa menyokong BS....!!

Puan NisaKhaidir said...

what to do then. yang pegang kuasa sudah menyalahkan kuasa. even kuasa media pon ditangan mereka. apatah lagi kuasa membuat keputusan pon juga mereka..

Puan NisaKhaidir said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

salam.kpd pihak2 yang terlibat buat berita ni rentikanlah.jangan ada2kan yang xda.