Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, October 21, 2010

ANAK SOSILAWATI MASUK UMNO

بسم الله الرحمن الرحيم


Pewaris kekayaan ibunya, Erni Dekritawati Bukhari diterima menjadi sebahagian gerombolan Umno-APCO pada persidangan semalam.


Berbangga diterima sambil menunjukkan borang yang akan meneruskan legasi arwah ibunya, sekaligus meneruskan "sumbangan korporat" kepada Umno-APCO setiap kali pilihanraya!

Note: Manusia kembali ke zaman jahiliyah.. Yang mengaku islam gembira tak terkira dapat bersama sama berjuang dalam kumpulan yang menentang islam.. dunia akhir zaman.

Duhai DZAT YG MAHA ADIL PENGUASA LANGIT DAN BUMI… DEMI SIANG DAN MALAM.. YG TAQDIR KEHIDUPAN ADA DALAM GENGGAMANMU… KAMI MEMINTA PERTOLONGANMU… BERILAH PERINGATAN YG DAHSYAT BAGI PARA PEMIMPIN2 KAMI… APAKAH KEMATIAN TAK MENJADIKAN PELAJARN BUAT MEREKA… GETARKANLAH HATINYA… DAN BUKALAH MATA PENGLIHATANYA…. AGAR MEREKA.. ENGKAU TUNJUKKAN JALAN KEMBALI KEPADAMU YA ROBBI,,,

6 comments:

donk said...

salam
kejap lagi ada dapat le datuk tu..lepas tu adalah menteri menteri mengimpit..nak glamer..

orang kaya..siapa tak bodek..

terutama bangsa melayu..

nazihah said...

x faham dgn depa ni..
semua konspirasi yg dirancang..

ser said...

ziarah lagi & bace... yg penting ad rm.....

eMMe said...

salam ziarah...masuk politik pulak...ade agenda ke? hohohoh....

Kamal Sanusi said...

Dah masuk poliTAIK, for sure dapat jawatan bukan pasal pandai berpoliATIK tapi kerana duit banyak.

Last-last, warisan perniagaan arwah ibunya lingkup macam tu saja. Dasar anak tak mengenang budi.

Pak Oncu said...

Musibah dan kifarah yg menimpa keluarga nya itu pun tak mampu dia untuk berfikir,,,,,,,,, akan bertambah lah musibah menimpa keluraga dia lagi !! just look and see,,,,,,,,,,