Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Friday, September 24, 2010

PENGETUA RASIS : MENTERI TIADA KUASA, KATA TPM

بسم الله الرحمن الرحيم



Kementerian Pelajaran tidak boleh menentukan tindakan ke atas pengetua rasis Bukit Selambau kerana ia dibidang kuasa Jabatan Perkhidmatan Awam, kata Timbalan Perdana Menteri, Muhyiddin Yassin, yang juga adalah menteri pelajaran.

"Menteri tidak boleh membuat sebarang keputusan berhubung pegawai kerajaan yang berada pada tangga gaji gred 48 dan ke atas, saya percaya gred pengetua itu adalah 52.

"Bagi pegawai bergred seumpama itu hanya lembaga disiplin Jabatan Perkhidmatan Awam yang diketuai oleh ketua pengarah boleh bertindak,” katanya. – mkini

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH…

woit…. KETAWA TERGOLEK DOG….kah kah kah.. TAK SANGKA … DEMOKRASI CUKUP HEBAT DI MALAYSIA INI… kah kah kah.. KETUA HAKIM TUN SALEH ABBAS .. BOLEH DI BUANG…. kah kah kah.. TIMBALAN PERDANA MENTERI…. BOLEH DI BELASAH… kah kah kah..TANAH TUDM…. BOLEH DI REMBAT…. kah kah kah.. AMINULRASHID BOLEH DI TEMBAK MATI …. kah kah kah.. TEO BENG HOCK … BOLEH DI BUNUH…. kah kah kah.. KUGAN… BOLEH DI GUDDAM… kah kah kah..AWAS! PENGETUA SEKOLAH GRED 52 YANG RASIS TAK LEH USIK...kah kah kah.. MENTERI PELAJARAN TAK ADA KUASA…. kah kah kah…

nota:
janganlah bodohkan orang melayu orang melayu dah ramai bodoh.
kalau nak bodoh sorang sorang pergi main tengah jalan plus highway kah kah kah

nota:
masanya telah tiba untuk akta anti bodoh diluluskan di parlimen kah kah kah - TT


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

4 comments:

Anonymous said...

Kalau orang lain rasis tak boleh tentu dah kena tindakan n kalau orang sendiri takpe pulak banggang punya umngok

Anonymous said...

oh ni mcm cekgu2 bole jadi calon pilihanraya...
pandai apno menipu..

Anonymous said...

pelik gile,..kutok2 orang pastu pandai pulak cakap astaghfirullahalzim.. cam tak bersalah pulak.. hishh.. saya terbace je blog ni.. sy tak terlibat dgn mane2 yg dicakapkan ni.. sy budak skolah.,. cume cam sepatotnye kan..gune cara yg berhikmah spt yg diajarkan Rasulullah SAW utk tegur orang yg 'bangang','bodoh' tu.. kalau ade rase keimanan yg kuat dalam hati.,, nak kutok orang pun fikir banyak kali..

Anonymous said...

kalo guna perkataan BODOH pada tempatnye bole ajer. xsalah pom.. tuhan pun ade sebut BODOH dalam quran.. cari lah dalam quran mesti ade. salah satunye dgn makna GOLONGAN YANG BODOH LAGI BODOH (BANGANG)... TQ.