Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Monday, August 30, 2010

JANGAN TERMAKAN HASUTAN PEMBANGKANG :PM

بسم الله الرحمن الرحيم

Najib Razak meminta rakyat supaya tidak termakan hasutan pembangkang yang cemburu dengan pelbagai pembaharuan dan pembangunan yang disediakan oleh kerajaan untuk mereka.

Dia berkata, pembangkang sebaliknya hanya pandai menabur fitnah dan memburuk-burukkan kerajaan dengan bermotifkan politik.

"Jangan termakan hasutan pembangkang kerana kita adalah sebuah kerajaan yang komited membuat pembaharuan dan pembangunan untuk rakyat dan kita sentiasa menambah baik pembaharuan supaya tidak berada di takuk lama,” katanya. - melayau

KAH KAH KAH

woit… PEMBANGKANG NI SAPA ?.... kah kah kah..woit… DI KELANTAN KEDAH…. PENANG DAN SELANGOR…. SIAPA PEMBANGKANG… kah kah kah.. FITNAH APA… FITNAH PASAL BUNUH ALTANTUYA?.... kah kah kah.. FITNAH PASAL BELI KAPAL SELAM AMBIL DUIT RASUAH… kah kah kah.. FITNAH PASAL POLIS PERANCHIS NAK SIASAT KES KAPAL SELAM?.... kah kah kah..woit…. SEMUA INI BUKAN FITNAH…. kah kah kah..woit... JANGAN TIPU MELAYU... SEMUA BUKAN FITNAH... kah kah kah..woit...ITU SEMUA FAKTA SAHEH... KALAU HADIS ....INI HADIS ALI.... kah kah kah KALAU ADA ORANG KATA BIK MAMA SLIM MACAM ZIANA ZAIN … BARULAH NAMA NYA FITNAH…. kah kah kah… - TT



UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

0 comments: