Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, December 30, 2009

BOLEH KE MACAM NI ?

بسم الله الرحمن الرحيم






UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

7 comments:

Anonymous said...

ntah nk kata huhuhuhuhu tp standard ler chines mmng suka mkn cam tu.....

Mybabah said...

Salam Bujang. Atas sebab-sebab beginilah timbulnya ungkapan "tiada perikemanusiaan". Manusia yang tiada belas kasihan akan termasuk dalam ungkapan itu. Di akhirat kelak, orang-orang begini akan menerima nasib, seperti itu sebagai pembalasan.

Eyriqazz said...

kesian ikan itu dimakan hidup-hidup
ikan pun ada perasaan

P/s :word verification menyusahkan

Mawar said...

PERNAH TENGOK KAT TV...KESIAN IKAN TU.DALAM PINGGAN PUN MASIH BERNYAWA.

ELOKNYA GERENG JER TANGAN ORANG YANG MENGGORENG IKAN TU DENGAN ORANG YANG MAKAN IKAN TU SEKALI,,BARU DIA DAPAT RASA CAMNE NIKMATNYA..PASTU TANGAN YANG DAH DIGORENG TU SURUH ANJING MAKAN...

Al-Atiff said...

ehm, depa ni nak makan ke, nak tgk sarkas? geram , sedih betul tgk.. siap gelak2 lagi...hish...

irahehe said...

keciannye tgok ikan tue
diorg tue mang xde sift perikemanusian ke..
truk nyer lah..

lot501 said...

Panas hati tengok seksa binatang macam nie,elok org mcm ni sembelih hidup2