Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Monday, December 28, 2009

PESTA ROGOL DI PERAK...!!!!

بسم الله الرحمن الرحيم

pesta rogol ditanah airku.. -Awasi anak anda!!!



BATU GAJAH: Nafsu serakah yang menggila mendorong sekumpulan 17 lelaki menjadikan empat remaja perempuan bawah umur sebagai pemuas nafsu dalam empat pesta rogol berasingan pada 4 hingga 12 Disember lalu.

Pesta seks itu terbongkar susulan kejayaan polis menahan 15 daripada 17 suspek berusia antara 13 dan 55 tahun termasuk dua pelajar, di beberapa lokasi sekitar pekan ini, kelmarin. Semua mangsa berusia 15 tahun dengan tiga daripadanya pelajar tingkatan tiga manakala seorang sudah tidak bersekolah.

Dalam kejadian pertama pada 4 Disember, seorang remaja perempuan dikatakan mengikut kenalan lelakinya bersiar-siar di sekitar pekan ini sebelum dibawa ke sebuah rumah di Kampung Ara Payung, dekat sini. Menurut sumber, sebaik sampai di rumah itu, remaja perempuan itu mendapati terdapat empat lagi lelaki dalam kediaman berkenaan, namun dia yang mengenali semua suspek yang juga rakan kepada kenalan lelakinya, tidak mengesyaki perkara buruk bakal berlaku.

Bagaimanapun, jangkaannya meleset apabila teman lelaki dan empat kenalannya berubah menjadi ‘syaitan’ apabila mereka bergilir-gilir merogolnya kira-kira jam 12 tengah malam. Mangsa dihantar pulang ke rumahnya pada keesokan harinya dan mengadu kejadian itu kepada ahli keluarganya sebelum membuat laporan polis pada hari sama. Pada masa sama, kelima-lima lelaki terbabit yang masih tidak berpuas hati dengan ‘habuan’ pertama mereka, mencari mangsa lain untuk memuaskan nafsu.

Menurut sumber, dengan menggunakan taktik sama seperti kejadian pertama, seorang daripada lelaki durjana itu mengumpan seorang kenalan perempuannya dengan membawa bersiar di kawasan sebuah lombong di Kampung Pisang, dekat sini. Sebaik tiba di tempat kejadian kira-kira jam 9.30 malam, mangsa diperkosa lelaki itu sebelum empat lagi rakannya yang sedia menunggu di kawasan berhampiran turut menyertai pesta rogol berkenaan. Selepas selesai melakukan kerja terkutuk itu, lelaki terbabit menghantar mangsa pulang ke rumahnya. Seperti kes pertama, mangsa mengadu kejadian itu kepada ahli keluarganya sebelum membuat laporan polis keesokan harinya.

Kelima-lima lelaki terbabit memperdaya seorang lagi remaja perempuan hanya beberapa jam selepas kejadian kedua. Kali ini, kelima-lima lelaki itu mengajak lima lagi rakan mereka untuk turut serta dalam pesta rogol itu di sebuah rumah di Kampung Bendera kira-kira jam 1.30 pagi pada 8 Disember lalu. Mangsa yang sudah terkepung dalam rumah itu tidak dapat berbuat apa-apa dan hanya mampu membiarkan dirinya diratah 10 lelaki terbabit secara bergilir-gilir sebelum seorang daripada mereka menghantarnya pulang ke rumahnya beberapa jam kemudian.

Dalam satu lagi kejadian rogol berasingan pada 11 Disember, seorang remaja perempuan yang keluar bersiar-siar bersama kenalan lelakinya dikurung di dalam bilik sebuah rumah di Tanjung Tualang, dekat sini. Mangsa kemudian dirogol lima lelaki secara bergilir-gilir termasuk kenalan lelakinya kira-kira jam 10.30 malam pada 12 Disember sebelum dihantar pulang ke rumahnya pada keesokan harinya. Mangsa membuat laporan polis pada hari sama.

Ketua Polis Daerah Batu Gajah, Asisten Komisioner Najib Mohamad ketika dihubungi mengesahkan perkara itu dan memaklumkan kes sedang disiasat. Beliau berkata, polis yang bertindak atas laporan keempat-empat mangsa menahan 15 lelaki berusia lingkungan 13 hingga 55 tahun secara berasingan di sekitar Batu Gajah pada 15 Disember.

“Polis masih mengesan dua lagi suspek yang dipercayai turut terbabit dalam kejadian rogol itu serta laporan perubatan terhadap mangsa juga mengesahkan kejadian itu dan semua 15 suspek kini direman sehingga 21 Disember,” katanya.

‘Pesta serakah’ di pekan kecil
Oleh Kasdi Ali
kasdi@hmetro. com.my-17 dec 09


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

87 comments:

Media Cyber said...

akhirnya orang PAS mengakui polis itu boleh pakai.. haha ;D bukankah selama ini orang2 pakatan suka menyalahkan polis? :p

ijoks2009 said...

Mediacyber ni geng pejuang cyber ker keh keh keh..
p/s;Sifu sejak bila jadi pengumpul gambar seksi ni?ha ha ha..

Anonymous said...

@Media siber - Polis hanya betul bila memihak kat orang2 pakatan. Maksud aku, sentiasa betul HAHAHA.

master teddy said...

keji gle perangai..

- - ichi - - said...

Benar-benar nafsu setan :(

cengkerangcipot said...

polis mmg bole pakai sahabat..
tp x 100%..
mari kite kaji sbelum buat tuduhan
kpd pas ok..

cikTi said...

na'uzubillah min syarri zaalik,,,

takut3

LanaBulu said...

Pompuan tu yg bersalah!
Jantan2 tu lagilah bersalah namun kalau sijantan kena rotan sekali..tambah utk mangsa lagi sekali sbb???
Pasai apa dok pi gatai ekoq jantan bukan muhrim...??
Malam2 buta pulak tu...
Jantan2 tu mmglah lagu tu..
nampak lauk free..sapulah..
Nak pi cari pelacur tak berduit..
p/s-inilah bencana sosial negara kita..

Hamizah said...

tu la anak dara skrg ni..mdh sgt ikut jantan

al-lavendari said...

2 X 5

ika said...

macam-macam. moralnya,kita sebagai manusia mesti lah sentiasa menjaga maruah, batas, iman. insyaAllah selamat. mudah-mudahan dijauhkan.

Aa said...

Aku menyalahkan budak perempuan itu yang berani ikut jantan berseronok pasal apa. Sudah dikabi jangan berdua duaan. Bantah cakap Nabi, tanggung la. Tapi kalau kena kat anak sendiri atau bini sendiri amacam ya.

dyla dalyla said...

hah ni dekat dgn kampung nenek saya ni..tp jarang blk sana.ish3 mmg mangsa juga harus dipersalahkan..iku jenjalan dgn lelaki pukul 1.30 pagi la,10.30 mlm la.mn la tak jadi mcm tu.ish3

Encik Taufiq said...

bila kita berpegang teguh pada hadis dan Al-Quran, InsyaAllah kita tidak akan tersesat.. orang melayu skg kena kembali kepada ajaran islam sebenar..



p/s;- sy adalah blogger baru, salam perkenalan.

Anonymous said...

dunia akhir zaman,salah mak bapak diaorang,bela anak duit hasil tikam nombor,pastu pak mak dulu pun macam tu gak kot,

norMAzuan MUstafa said...

maaf ckp lah...
yg bdak2 pmpuan nie pon 1 baghal die

izazin said...
This comment has been removed by the author.
syed saiful said...

memalukan...
tempat aku dilahirkan dan tinggal disitu plak...

org yg bertanggungjawab harus bertindak cepat..

ibnusina said...

Salam..

Siapa yang patut dipersalahkan ?

Dalam hal ini, mungkin pertama sekali pada saya adalah perempuan yang pergi ikut laki tu. Jangan la mudah percaya dengan lelaki zaman sekarang. waduh2...

Aniway, setiap kelompok masyarakat harus mengambil berat hal ini.

Kaji jalan penyelesaian dan terus bertindak k.

wassalam..

Anonymous said...

kepada .awat hang bodoh sangat,tak kira siapa pun kalo polis buat betul2 buat ape kita nak kata dia tak betul cuma kalo dia buat tak betul kita kate tak betul bodoh

Matika Love 131020 said...

apa lah nak jadi....

BLack_Raider said...

Apa boleh buat,,benda dah terjadi..jadi pada ibu bapa yang mempunyai anak tu jagalah dgn sempurna..perhatikan tindak tanduknya,,biar kita berkeras di awal hari, jangan menyesal kemudian hari.

Naim said...

salam3alyk..

knapa memuji PAS dlm keadaan mnyindir?

adakh kta mgkaji sbgaimana mereka?

teguran itu perlu tp mesti berpadanan dgn ilmu n maklumat y sohih

wallahualam

Nurul Atiqah said...

manusia akhir zaman:)

anaMuslimah said...

mak ayah jagalah, didik lah anak elok2...agar tak rosak macam ni...permpuan ikut jantan, jantan rogol perempuan...waduh2...anak tu amanah Allah..setiap amanah akan dipersoalkan!

Anonymous said...

jalankan hukum hudud je senang..xpayah banyak cerita...aku tengok pemimpin umno xpernah sebut masalah sosial anak muda.buat sekolah mengandung lagi la ramai budak x takot mengandung..patut kenekan hukuman sebat baru la xde kes rogol dan zina...blog ni bagus untuk menyedarkan pemimpin yang haprak...

Anonymous said...

order alprazolam illegal order xanax online - xanax dosage daily

Anonymous said...

online xanax can get high xanax - xanax side effects addiction

Anonymous said...

xanax without a perscription buy xanax online india - xanax 2 mg and alcohol

Anonymous said...

buy xanax 1mg does xanax show up in a pre-employment drug test - xanax 1 mg pic

Anonymous said...

buy tramadol online buy tramadol hong kong - buy tramadol 200mg online

Anonymous said...

buy tramadol no prescription legal order tramadol online - generic tramadol extended release

Anonymous said...

generic xanax xanax side effects sexually - generic xanax coupons

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol high side effects - tramadol 50 mg order online

Anonymous said...

carisoprodol 350 mg carisoprodol e 724 - carisoprodol mp 58

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol vs hydrocodone - safe place buy tramadol online

Anonymous said...

buy generic tramadol no prescription is tramadol online real - tramadol hcl veterinary use

Anonymous said...

carisoprodol 350 mg carisoprodol orange juice - carisoprodol c-iv

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol vs hydrocodone - tramadol uses

Anonymous said...

carisoprodol drug carisoprodol soma abuse - do drug tests test carisoprodol

Anonymous said...

buy tramadol online cheap tramadol online overnight delivery - tramadol acetaminophen high

Anonymous said...

buy cialis online cialis retail price - buy cialis with prescription

Anonymous said...

buy tramadol online buy tramadol from thailand - tramadol clorhidrato 50 mg para que sirve

Anonymous said...

buy cialis online cialis to buy online - generic cialis online overnight

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol for dogs in liquid - tramadol hcl canine

Anonymous said...

generic xanax torn city cheap xanax - xanax overdose brain damage

Anonymous said...

buy cialis no prescription canada cialis daily voucher - cialis daily 5 mg

Anonymous said...

buy cialis online buy legit cialis online - cialis online-versand

Anonymous said...

no prescription xanax xanax bars online - xanax bars s 90 3

Anonymous said...

buy cialis soft tabs cialis daily headache - order cialis from us

Anonymous said...

buy cialis online cialis wiki - cialis online cheap

Anonymous said...

cialis online no prescription canada review of cialis daily - cialis discount

Anonymous said...

buy cialis online cialis price australia - cialis online pharmacy us

Anonymous said...

cialis online buy cialis taiwan - buy generic cialis generic cialis

Anonymous said...

cialis online cialis one a day - cialis daily long term

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#97734 tramadol good opiate withdrawal - suboxone for tramadol addiction

Anonymous said...

buy tramadol legal buy tramadol online usa - tramadol nsaid

Anonymous said...

order tramadol online order tramadol online cod overnight - tramadol overdose fatal dose

Anonymous said...

tramadol online where to buy tramadol usa - tramadol 50 mg-myl

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#97734 tramadol for dogs and humans the same - purchase tramadol online cod

Anonymous said...

buy tramadol tramadol online no prescription overnight - tramadol overdose long term effects

Anonymous said...

http://buytramadolonlinecool.com/#63102 tramadol hcl mg - tramadol 50mg tablets ingredients

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#44827 buy tramadol online fedex delivery - order tramadol online 100mg

Anonymous said...

tramadol online order tramadol europe - online tramadol no prescription

Anonymous said...

buy tramadol can you buy tramadol online in usa - buy tramadol 100mg online

Anonymous said...

learn how to buy tramdadol buy tramadol cod overnight delivery - tramadol normal dose

Anonymous said...

tramadol 50mg cheap 100mg tramadol - cheap tramadol no rx

Anonymous said...

http://blog.dawn.com/dblog/buy/#blog tramadol for dogs same for humans - tramadol use for withdrawal symptoms

Anonymous said...

buy tramadol cod tramadol 50 mg strength - buy tramadol hcl 50mg

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#74967 tramadol overdose many - cheap tramadol usa

Anonymous said...

learn how to buy tramdadol buy tramadol online legally - tramadol equivalent

Anonymous said...

ways to buy ativan online ativan online no prescription - ativan high dose

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol buy online usa - buy tramadol hong kong

Anonymous said...

ways to buy ativan online ativan dosage overdose - best uses ativan

Anonymous said...

ways to buy ativan online other uses ativan - ativan dosage kids

Anonymous said...

ways to buy ativan online overdose on ativan and alcohol - side effects of .5 ativan

Anonymous said...

order xanax online order xanax online no prescription - what is xanax xr 1mg

Anonymous said...

buy xanax online generic xanax vs xanax - order xanax online canada

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol withdrawal after 3 weeks - tramadol interactions

Anonymous said...

buy xanax online cheap no prescription xanax vs percocet - xanax 2mg cheap

Anonymous said...

http://staam.org/#41652 tramadol 50 mg online - tramadol high get

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol high doses - tramadol abuse

Anonymous said...

buy tramadol online ultram er vs tramadol - buy tramadol online us pharmacy

Anonymous said...

http://ranchodelastortugas.com/#50698 xanax recreational side effects - alprazolam orally disintegrating tablet 0.5mg

Anonymous said...

buy xanax online xanax pills doses - alprazolam 0 5mg beipackzettel

Anonymous said...

buy xanax online without prescription can get high xanax - long term effects xanax abuse

Anonymous said...

http://bayshorechryslerjeep.com/#2mg biggest xanax drug bust - xanax dosage pink pill