Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Monday, November 2, 2009

MOHON BANTUAN

بسم الله الرحمن الرحيم

Memohon bantuan untuk Saudara Rashid- Anak melecur disambar api.

Assalammualaikum dan salam sejahtera Saudara/i.

Meminta jasa baik Saudara/i sekalian untuk memberi sedikit sumbang untuk meringgankan bebanan saudara kita ini, En Rashid yang anak beliau yang berumur 7 tahun telah melecur teruk disambar api. Menurut beliau, selepas beberapa siri pembedahan untuk merawat bahagian anggota badan anaknya, anaknya kini sudah keluar dari ICU dan dijaga di rumah oleh isteri beliau yang sudah berhenti kerja. Namun begitu, rawatan susulan yang berterusan masih perlu untuk memastikan anak beliau pulih sepenuhnya.

En Rashid ini berkerja sebagai pengawal keselamatan di bangunan tempat saya berkerja mempunyai 14 tanggungan. Beliau boleh dihubungi di talian 016-9737759.

Sumbangan ikhlas bolehlah disalurkan melalui maybank akaun isteri beliau.
Fatimah binti Abdul Hamid
162768000589

Keratan akhbar dilampirkan untuk rujukan
saudara/i.


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.

0 comments: