Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, July 1, 2009

Cinta

cinta abadi

aku pernah menyinta
aku pernah dicinta
aku pernah bercinta

tapi cinta itu hancur ditengah jalan
kini aku membenci
kini aku dibenci
hanya kebencian dalam diri

dada ku kosong
hidup ku hambar

kini ku temui cinta lagi
cinta yang luhur
cinta yang agung
cinta yang kekal

aku dicintai lagi
aku menyinta lagi
aku bercinta lagi

cinta kepadaMu Allah
yang kekal dan agung





0 comments: