Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, April 23, 2009

LAWAK GILA..

Kerani ditahan kes SMS ugut 3 ADUN
Oleh NOR AZIAH JAAFAR
utusanterengganu@utusan.com.my

MARANG 22 April - Seorang kerani syarikat swasta berusia 31 tahun ditahan kerana disyaki menghantar khidmat pesanan ringkas (SMS) berbentuk ugutan kepada tiga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Barisan Nasional (BN), baru-baru ini.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Negeri, Asisten Komisioner Mohd. Fauzi Abduri berkata, lelaki dari Seri Kembangan, Selangor itu ditahan di Bandar Baru Bangi oleh Polis Terengganu kira-kira pukul 9.30 malam kelmarin.

1. Ni silap2 mcm Azilah ni beb. Identiti pun ntah sapa ntah. ADUN pro Idris siap dedahkan datangnya dari SU Mat Said. Tetiba plak kerani swasta.

2. Yang ugut Nizar apa citer? Bila nak selesai ni.

3. Kalaulah satu undang2 dapat digubal. Dimana mana2 pegawai yang berkuasa terhadap satu2 laporan awam, didapati cuai atau sengaja untuk tidak menyelesaikannya, dihukum, mesti kelam-kabut diorang beb.

Jatuh jer BN, undang2 tu pun mula berfungsi. Ketua Polis Negara jer ada 2000 kes cuai terhadap laporan awam. Mahu kena penjara 120 tahun tu.

BUJANG SUSAH: Aku xnak ulas post ni.. sakit gila perut aku siol..... lawak...lawak... muhahahahahaha.....

0 comments: