Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, June 23, 2010

BILA MASA ROSMAH JADI MENTERI NI?

بسم الله الرحمن الرحيم

PROGRAM PERMATA DIAMBIL ALIH DUA KEMENTERIAN MULAI 2012 :ROSMAH – berita hairan



Kementerian Pelajaran dan Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat akan hanya mengambil alih pelaksanaan Program Permata Negara mulai 2012 iaitu selepas dua akta berkaitan dipinda di Dewan Rakyat, kata Rosmah Mansor.

Rosmah yang juga Penaung Program Permata Negara berkata, mengikut perancangan awal, pengambilalihan itu dilaksanakan pada Mac tahun depan, tetapi pindaan kepada Akta Pelajaran 1996 dan Akta Taman Asuhan Kanak-Kanak 1984 memerlukan masa untuk diperhalusi..


Note: BUKAN MENTERI DARI KEMENTERAIN YANG BERCAKAP MENELUARKAN DASAR…. TAPI ROSMAH YANG BERCAKAP UNTUK DUA KEMENTERIAN…. APA SUDAH JADI KEPADA MENTERI DI KEMENTERIAN INI… MALAYSIA MENUJU KEHANCURAN... - TT


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

8 comments:

atie said...

Salam Bujang susah..

Lamat tak ke blog nie... asik tak ter tag blog sahabat dkt blog list akak... semoga teruskan perjuangan menegak keadilan nanti akak masukan blog nie dalam blog list akak utk perkembangan n3 bujang susah.........

bujang_bengap said...

tegak keadilan?mamaike?

vell paria said...

aku rasa yg komen guna nama bukan2 ni najib kot.. kalau tak pun khir tolol.. patutlah ayat mcm tolol jer.. wakakakaka..

vell paria said...

camni je blogger PAS mampu buat?kutuk debat kutuk,bab ekonomi bangang,termasukla ngan pemimpin2nya,harap duit tabung je la

Anonymous said...

vell paria (June 24, 2010 4:45 AM)said...

camni je blogger PAS mampu buat?kutuk debat kutuk,bab ekonomi bangang,termasukla ngan pemimpin2nya,harap duit tabung je la




alah, pemimpin2 ajak debat ngan ApNo pon bkn berani, dah berkali2 dah ajak... teloq xdak susah gak... kire ok ler harap duit tabung drp harap duit komisyen, rasuah, judi.. akai singkat la sial ni! aku rase ko ni anjing cacamerba ler..xpon anjing2 kurap kat dlm penjara pudu..

PuakAkalSempit said...

eh anon 5:36AM,bukanke ko yang jadi anjing kurap?buat lupa2 pulak wakakaa

vell paria said...

Pas bab ekonomi bangang? hahahaha..

Sebelum kelantan diterajui oleh PAS, Kelantan berhutang dengan kerajaan pusat sebanyak RM220 juta.
Selepas 18 tahun PAS memerintah, hutang kerajaan kelantan hanya hanya tinggal RM2 juta. kelantan berada satu tangga di bawah Sarawak yang langsung tidak mempunyai hutang sedangkan negeri-negeri lain yang diperintah oleh BN mempunyai hutang melebihi RM100 juta.

Lebih teruk lagi Johor yang merupakan negeri kelahiran Muhyiddin mempunyai hutang sebanyak RM700 juta dan merupakan negeri paling banyak berhutang dengan kerajaan pusat.

Ini fakta tahun 2008. sekarang Kelantan dah langsung xder hutang.

yang aku nak tanya... kalau ko gunakan akal untuk berfikir laa.. siapa yg lebih pandai ekonomi?

Jika ko masih jawab UMNO.. bermakna org umno mcm ko ni berfikir guna kepala lutut bukan kepala hotak..

Anonymous said...

ala.. org umngok ni mmg bodoh.. asik kena tipu dgn pemimpin dia je.. pemimpin dia sendiri kata 2019 malaysia akan bankrap. kalau pandai ekonomi xkan lagi banyak jumpa telaga minyak tapi malaysia boleh bankrap. tu namanya pandai ekonomi ke? kalau ada telaga minyak pun bagi kat brunai ada tanah bagi kat singapura mana tak bankrapnya. oo.. mcm ni rupanya umno yg pandai ekonomi? apa la punya bangang penyokong umno ni...!!!