Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, June 23, 2010

UMNO: TRIK LAMA DIGUNA KEMBALI

بسم الله الرحمن الرحيم

JI : PAS CABAR KERAJAAN DEDAH BUKTI DI PARLIMEN - harakah daily



Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub mencabar Hishammuddin Hussein supaya mengeluarkan kenyataan rasmi di Dewan Rakyat dalam masa terdekat berhubung kewujudan semula gerakan pengganas Jemaah Islamiah (JI) di beberapa universiti tempatan.

Kami semua selaku Ahli Parlimen PAS kesal dan kami minta suatu kenyataan rasmi oleh menteri dibuat di Parlimen dalam kadar segera yang kononnya wujud JI ini yang melibatkan pelajar-pelajar IPTA kita,” jelas beliau yang juga Ahli Parlimen Kubang Kerian mewakili Ahli Parlimen PAS pada sidang media di lobi Parlimen, pagi tadi.

Menurut beliau, dari maklum balas yang diberikan oleh universiti, KDN dalam suatu taklimat bersama Kementerian Pengajian Tinggi (KPT) berkaitan isu JI, pihak KDN gagal menjelaskan bukti-bukti wujudnya gerakan bawah tanah tersebut di beberapa universiti tempatan.

woit… INI TRIK LAMA….kah kah kah..woit...TRIK INI DILAKUKAN ...BILA KERAJAAN SEDANG NAK RUNTUH...kah kah kah.. DI AMERIKA BILA KONGRES NAK TAHU KEMANA PERGI 3 TRILION DOLLAR...kah kah kah..woit...DI MALAYSIA... BILA GEROMBOLAN TAK DAPAT SOKONGAN...kah kah kah.. woit…. INI TRIK PSYWAR INI DIPANGGIL TENSION THEN SOLUTION….kah kah kah..woit… SENANG SAJA CARANYA…. kah kah kah.. PERTAMA : BUAT KACAU DAN TINGGIKAN SUHU KECEMASAN…kah kah kah.. INI MENJADI TENSION… SUASANA TEGANG…kah kah kah..woit… KEMUDIAN: WUJUDKAN CARA PENYELESAIAN…. kah kah kah..TENANGKAN KEADAAN… kah kah kah..WARGA AKAN MERASA LEGA DAN BERTERIMA KASEH…kah kah kah

nota:
yang buat kacau orang yang sama yang beri jalan penyelesaian orang yang sama. CIA rancang 9/11, dunia kacau bilau, wujudkan dasar : war on terror, lacarkan perang, semua sujud pada amerika

sila kaji kes al-maunah zaman mahafiraun:

tetiba muncul cerita senjata 4 tan hilang, dilarikan dalam sebuah pajero, keadaan negara tegang, tuduh al-maunah nak mengganas, tangkap al-maunah.. tapi sebenarnya al-maunah ini firaun sendiri yang dirikan tujuannya agar orang ramai tak bagun menentang mahafiraun di zaman reformasi..

cerita terbongeng tak ada orang percaya:

1 boleh kah 3 buah pajero membawa 4 tan senjata
2 boleh kan 4 tan senjata di masukan ke dalam 3 pajero dlm masa 15 minit
3 masuk akalkah kem gerila al-maunah nampak dari tepi jalan raya
4 masa itu belum ada blog maka kelentong ada orang percaya
5 masa itu ada yang percaya – kalau hari ini berlaku semua akan kah kah kah - TT


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

2 comments:

vell paria said...

Kah..kah..kah..kah.. 4 tan senjata boleh dimasukkan dalam 3 pajero? pajero tu isi bik mama sorang pun dah penuh.. kah..kah..kah..kah..

kah..kah..kah..kah...15 minit boleh isi 4 tan senjata dalam 3 pajero? kah..kah..kah..kah... bik mama berak belum sempat cebok dah seattle dah.. kah..kah..kah..kah..

Bodoh punya mahathir.. mcm sial...!!!

vell paria said...

hahaha,bodoh gak aku ni,tu la pasai tengok dvd eli makan aiskrim aku terus jadi bengonggg wakakaka