Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, April 21, 2010

SENARAI NAMA AHLI PKR YANG MENJADI PELACUR

بسم الله الرحمن الرحيم



Dibawah adalah senarai nama-nama politikus yang tiada moral. Berpolitik hanya demi wang dan kepentingan diri sendiri. Terlalu rendah martabat manusia bila berpolitik bukan kerana agama dan keadilan untuk bersama.

Reformis

1. Bekas Timbalan Presiden, Dr. Chandra Muzaffar,
2. Bekas Ketua Angkatan Muda, Ezam Mohd. Noor,
3. Ketua Penerangan, Ruslan Kassim
4. Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT) Zainur Zakaria
5. Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT) Datuk S. Nallakarupan.
6. Pimpinan awal ketika PKR mula ditubuhkan seperti bekas Naib Presiden, Marina Yusuff
7. Pimpinan awal ketika PKR mula ditubuhkan Bekas Setiausaha Agung, Mohd. Annuar Tahir
8. Bekas Setiausaha Sulit Anwar, Anuar Shaari
9. Bekas Setiausaha Angkatan Muda Keadilan iaitu Lokman Noor Adam
10. Bekas Naib Ketua Pemuda Keadilan, Muhammad Zahid Md. Arip
11. Bekas Timbalan Pengarah Pilihan Raya Keadilan, Hamdan Taha.
12. Bekas Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Salehuddin Hashim
13. Setiausaha Pergerakan Pemuda PKR Sabah, Faizal Julaili
14. Setiausaha PKR bahagian Papar, Awang Mumin Awang Marali
15. Bekas Bendahari Agung, Abdul Rahman Osman
16. Bekas naib presiden PKR, Saidatul Badru Tun Said Keruak
17. Naib Presiden, Jeffrey Kitingan,
18. Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi PKR, Christina Liew
19. Ketua Angkatan Muda (AMK) Kuala Selangor , Nazaruddin Darmawan
20. Ketua Wanita Kuala Selangor, Fauziah Sulaiman
21. Bekas calon PKR teluk kemang/ antara pengasas PKR Abdul Manap Shahardin
22. Bendahari Parti Keadilan Rakyat (PKR) Hulu Selangor Datuk Dr Halili Rahmat


Kerusi Parlimen

1. Ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed
2. Ahli Parlimen Nibong Tebal Tan Tee Beng
3. Ahli Parlimen Bagan Serai Mohsin Shamsuri
4. Ahli Parlimen Kulim Baru Zulkifli Nordin

Kerusi DUN

1. Adun Behrang, Jamaluddin Mohd Radzi
2. Adun Changkat Jering, Kapten (B) Mohd. Osman Jailu
3. Adun Ngemah, Gabriel Adit Demong
4. Adun Lunas, Md Radzi Salleh
5. Adun Pelabuhan Klang, Badrul Hisham Abdullah
6. ADUN Bukit Selambau, V. Arumugam
7. ADUN Bakar Arang di Kedah, Tan Wei Shu

Mereka semua adalah pelacur murahan dalam arena politik Malaysia...!!!!

UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

33 comments:

Tokan said...

truskan perjuangan

iddinm said...

Aku pernah jumpa pemimpin2 yang macam tu, hari ni di satu parti, esok lompat lagi lusa lompat lagi, macam tiada pegangan. Satu kali aku kena dengan orang macam tu sampai bila2 aku tidak akan suka orang tu biarpun dia calon parti yang aku suka. Malahan di Sabah ada pemimpin yang dulunya sama2 menubuhkan parti atas dasar perjuangan tertentu untuk rakyat. Tiba2 dia meninggalkan parti yang di buatnya... Apa benda ni semua.. Tiada duit pas tu pindah ka??

ikangdukang said...

anarpiah man,ghani haron,dan lagi,dan lagi,ada dua tiga ekor katak lagi yg ana dah lupa...they're
'master of prostitutes'.

azreen said...

semua ini sudah ditentukan allah..yg penting kebenaran akan terbongkar suatu hari nanti..sesungguhnya Dia maha mengetahui..

CUPING MERAH said...

kemana hendak perginya belut kalau tidak ke lumpur

talikasutkayu said...

yang aku cukup kecewa si zul nordin..kuliah maghrib dia kat madrasah cheras aku join...cakap nak bela islam berdegar2 ...last join geng APCO

hampess

citahrudin said...

fauziah sulaiman hanya meletakkan jawatan sebagai ketua wanita kuala selangor..

itu dikira tak bermoral ?

Anonymous said...

Mungkin Anuar Tahir yang disenaraikan tu adalah Ketua Eksekutif Kumpulan Kedah Agro, iaitu sebuah anak syarikat kepada Perbadanan Menteri Besar Kedah Darul Aman sekarang.

Anonymous said...

time pakatan lompat msk bn hangpa kata mcm2...time bn lompat masuk pakatan hangpa kata baguih..mcm mana 2..adil ka namanya

Anonymous said...

Mereka itu bukan sehina yang anda labelkan...tapi merupakan orang yang telah menemui jalan kebenaran. Siapa anda kalau nak dibandingkan dgn mereka. Anda hanya blogger yang berada diluar???Mereka berada di dalam organisasi tersebut. Sudah tentulah mereka lebih tahu segala-galanya apa yang tersirat dan tersurat. Ibarat kata Dr M, beliau mengambil masa yg lama untuk mempercayai tuduhan thdp DSAI, anda juga mungkin memerlukan masa sebelum anda insaf seperti nama-nama yang anda senaraikan di atas. Wassalam.

Anonymous said...

kalau saya menjadi anda ,saya tidak akan senaraikan semua nama tu dan melebelkan dengan perkataan yang menjatuhkan maruah kita sendiri.

elok juka kita muhasabah diri..
.
apa manfaat atas expose nama2 tersebut?kepada diri sendiri,?kepada masyarakat ? kepada negara dan agama?
adakah jika mereka diberi gelaran pelacur hari ini,kemudian esoknya insaf jadi ulamak?.....

alangkah indahnya kita ,jika perkataan dan pena kita tercermin melalui kematangan kita menilai seseorang dan bertindak untuk ke-manfaat-an islam.

kepada Allah aku mohon petunjuk dari diri terhumban ke neraka-Mu kerana pena dan kata-kataku.

by:http://addinlove.blogspot.com/

Penyokong Setia Umno said...

kah..kah..kah..kah..

"Mereka itu bukan sehina yang anda labelkan...tapi merupakan orang yang telah menemui jalan kebenaran"

kebenaran menolak islam..

kebenaran bersama bini yang x tau tutup aurat..

kebenaran menonggang arak...

kebenaran rasuah..

kebenaran disco..

kebenaran judi...

kebenaran maksiat...

kah..kah..kah..kah...

Penyokong Setia Umno said...

anon 12:54... org posting menda ni sbb nak suruh beringat la mangkok... supaya jangan la jadi macam pelacur2 politik tu semua. org bagi kepercayaan dan amanah tp dia khianati. itu sifat org munafik la bongok. untung2 ada diantara pelacur2 tu yang baca blog ni. harapannya dapatlah dia sedari akan kelemahannya tu. org lain bergolok bergadai siang malam pasang poster tanpa gaji. siang malam x tidur berkempen untuk menangkan dia, bila dah menang meloncat je masuk umno. kan ke babi namanya tu. masuk umno dia dapat ganjaran. org yang kat bawah ni dapat apa? kita yg kat bawah ni dah tak tahan dah hidup dalam tekanan. gaji rm600 anak ramai. kerajaan babi ni dok naikkan harga minyak. naikkan tu naikkan ini.. semua naik. gaji naik seposen, tol naik seringgit, minyak naik seringgit, tepung naik 50 sen, gula naik 60 sen. sayur naik 50 sen, ikan naik seringgit, roti naik 60 sen... tu sebab la kami ni org bawahan ni nak tukar kerajaan dengan menyokong pakatan rakyat. sanggup x tidur siang malam tampal poster walau xder gaji. hanya kerana harapkan mereka yang sekarang ni dah jadi katak2 babi ni memperjuangkan hak kami org2 susah ni. bukan nak suruh mereka dah menang, ada nama , ada kepentingan meloncat mcm babi...!!!

atau sebenarnya anon ni adalah diantara salah seorang nama kat atas tu tak...?

LU PIKIR LA SENDIRI BANGSAT....!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Ni apa punya bangang la ko ni, mereka ni semua keluar PKR bukan sebab diorang takde moral, tapi sebab tak nak lagi jadi bangang menyokong ketua yang langsung takde moral..si peliwat tegar tu!

Dan mereka juga tak mau duduk dalam parti yang bersekongkol dengan DAP parti syaitan tu. Walaupun ada PAS tapi tengok sendirila, pas tu pikir samada PAS tu benar2 PArti Islam ke atau sekadar nama je...

ko ni betul la mangkuk jamban!!!

umno babi said...

bistu rosmah tu berpeluk cium dgn jantan pelakon india tu ada moral la eh?

menteri dari MCA yang kena tangkap main pelacur tu ada moral ke?

najib kena tangkap khalwat dgn ziana zain kat PD tu ada moral ke?

Jamaluddin jarjis raba bontot awek tu ada moral ke?

ko ni mulut bau taik la anon..!!!! kah..kah..kah...

Anonymous said...

Sup im fresh to this, I stumbled upon this board I find It incredibly accessible & it has helped me out a lot. I should be able to contribute & aid other users like it has helped me.

Thank's, Catch You Later.

Anonymous said...

Hello i am fresh on here, I came accross this chat board I have found It incredibly accommodating & it has helped me out a great deal. I hope to give something back and support other users like its helped me.

Thank You, Catch You Later

Anonymous said...

Howdy i am fresh to this, I came accross this message board I find It vastly useful and it has helped me out tons. I should be able to give something back & support other users like it has helped me.

Cheers, See You Later.

Anonymous said...

Greetings i am fresh to this, I stumbled upon this board I find It vastly accessible and its helped me out loads. I should be able to give something back and help others like it has helped me.

Cheers all, Catch You Later.

Anonymous said...

Good Day i'm new here. I hit upon this website I have found It amply accommodating & it has helped me alot. I should be able to give something back and assist others like it has helped me.

Thanks, Catch You Later

Anonymous said...

Hi i am fresh here. I hit upon this website I have found It quite accommodating and its helped me so much. I hope to give something back & aid others like its helped me.

Thanks a load, See Ya Around.

Anonymous said...

Hello i'm new here. I hit upon this board I have found It quite accessible & it's helped me a lot. I should be able to give something back & assist others like it has helped me.

Thanks a load, See You About.

Anonymous said...

Good Day i am fresh to this, I stumbled upon this site I find It truly accommodating and it has helped me so much. I should be able to contribute & aid other people like its helped me.

Cheers, See Ya Around.

Anonymous said...

Whats's Up i'm fresh on here, I stumbled upon this message board I find It extremely accommodating and it has helped me out a great deal. I hope to give something back & help others like its helped me.

Cheers all, See You Around.

Anonymous said...

What's Happening i am new on here, I came accross this forum I find It quite useful and its helped me so much. I should be able to give something back & assist other users like it has helped me.

Cheers all, Catch You About.

Anonymous said...

Good Day i'm fresh here, I came accross this website I find It truly accessible & it's helped me a lot. I should be able to give something back & aid others like its helped me.

Thanks a load, See Ya Around.

Anonymous said...

Aloha im fresh to this, I came accross this website I find It positively accommodating and its helped me so much. I should be able to contribute & support other people like its helped me.

Thank You, Catch You Around.

Anonymous said...

Good Day im fresh here. I came upon this board I find It exceedingly accessible & its helped me out a lot. I should be able to give something back and aid others like its helped me.

Thanks, See Ya Later.

Anonymous said...

Heya i'm new here. I came accross this website I find It very accessible & its helped me loads. I hope to give something back & aid other users like its helped me.

Thanks, See You Later

Anonymous said...

Heya i am new here, I hit upon this message board I have found It vastly accessible and it's helped me out a lot. I should be able to give something back and guide other people like its helped me.

Thanks, See You Later

puteri said...

DUN Bakar Arang pun ada????

wehh tempat eden nak ngundi esok lusa niiii.. my hometown.. baru tau... hampeh tol.

tapi tak apa.. masih ada orang PR untuk ku undi nanti. tak kisahlah kalo xde PAS, PKR pun ok. DAP pun aku tanda nanti!

puteri said...

penyokong setia umno -->>

i like your posts/comments!

puteri said...

tapi kan..

i wonder la u ni penyokong umno ke PR?

ur blog make me confuse