Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Sunday, April 18, 2010

BLOG POLITIK TERBANGANG DALAM ABAD INI

بسم الله الرحمن الرحيم



Hari ni aku nak cerita bab kemaluan. Cerita ni berkisar tentang seorang blogger umno yang mengelarkan dirinya "GAP" (gerakan anti PKR) yang perasan gila babeng. Dia diantara blogger umno yang pada blognya ada tertulis banner "GAP PEJUANG ANTI MURTAD". hehehehe..

1. Ceritanya begini..Mula2 si bodoh ni kononnya hantar surat terbuka pada najib..

"aku berharap ds najib baca dan fahamkan denyut nadi kehendak rakyat hulu selangor.fahamkan tentang kronologi sejarah ini dan seharusnya setelah selesai membacanya, maka tiada lain perkataan yang wajib keluar daripada mulut ds najib selain ayat berikut.. 'PARLIMEN HULU SELANGOR AKAN DIWAKILI OLEH UMNO' ! "- Di sini

2. Dia masih teruskan usaha walaupun tiada siapa yg layan dia..

"mesej rakyat hulu selangor cukup jelas, mereka mahu meneruskan momentum kejayaan bagan pinang di parlimen hulu selangor. letak umno, insyaallah menang ! inilah suara kebangkitan rakyat." - Di sini

3. Tak cukup dengan tu, siap ajar najib dan muhyidin ilmu "menghisap" plak lagi tu..

"PRK-P94 : NAJIB/MUHYIDIN..INI ILMU HISAB YANG MUDAH ..Berikut dinukilkan beberapa perkara menarik berkaitan P.094 Hulu Selangor, untuk tatapan semua, khusus untuk pucuk pimpinan BN. Harapannya boleh membantu dalam memutuskan calon yang bakal dijadikan ayam sabung merampas kembali kerusi ini dari tangan PKR." - Di sini

4. Siap sertakan video perbualan xklusif dgn datok ramli abdul rahman yang memberi pandangan supaya umno yang akan bertanding di hulu selangor." - Di sini

5. Sambil tu si bodoh ni buat plak perangai dan jangkaan bodoh dan dungu dengan menjangkakan dan membuat teori bahawa PR akan mencalonkan hassan ali untuk bertanding di hulu selangor - Di sini

6. Kemarahannya sampai kekemuncak apabila tiada satu pun pemimpin umngok yang nak layan blogger bangang ni. Akhirnya dia mengambil keputusan untuk bertanding atas tiket bebas... kononnya... perghhh.. buat blog pun domain dan hosting pinjam, ada hati nak bertanding prk.. dah la bodoh.. langsung x perasan yang diri tu blogger sampah. korang tengok la komen2 bangang yang ada dalam artikal ni... terbahak2 aku ketawa.. opsss... gelap kubur nanti... astagafirullah...hehehe

"bismillahirahmanirahim,

aku gerakan anti pkr dengan ini mengistiharkan akan bertanding sebagai calon bebas pada prk parlimen hulu selangor nanti. pencalonan ini akan ditarik balik kiranya pada saat akhir umno diletakkan semula menjadi calon..ini syarat utama aku.

banyak faktor penting akan aku huraikan selepas terbitnya artikel ini. ada wakil cina dari hulu selangor telah bagitahu aku siang tadi,kalau MIC calonnya,BN akan malu...sayang,cukup sayang bila orang cina hulu selangor mendesak mahukan calon umno,'dia' pulak menjadi jagoan suara mic .

gelombang kebangkitan bangsa melayu hulu selangor akan aku penuhi,insyaallah ini janji.ini nadi sebenar rakyat hulu selangor, melayu cina dan india mahukan seorang calon melayu ! rakyat hulu selangor sudah bersedia menghumbankan pakatan haram.ini hakikat, cakap aku berfakta.

aku takkan biarkan perjuangan KITA siang dan malam melanyak pakatan 'dikuburkan' dan 'disia-siakan' dengan begitu sahaja bila BN tewas dek kerana satu keputusan yang memilukan hati bangsa melayu hulu selangor !

aku akan kerahkan usaha untuk bersedia bertarung nanti. memang kantung aku nipis namun perbelanjaan untuk menjadi calon bebas akan aku cari,insyaallah ! semangat aku makin membara selepas dia mengumumkan MIC sebagai calonnya.

ALLAHUAKBAR
HIDUP MELAYU
HANCOR PAKATAN HARAM !" - Di sini

7. Bermulalah dia berkempen... dalam blog jer laa.. hehehe

"ini janji aku. 10 tahun aku tertipu dengan mainan si pelacor politik anwar, kali ini di bumi bertuah selangor akan mereka saksikan pertarungan paling sengit yang bisa menyenakkan perut-perut mereka !

ANWAR AKAN TOMBANG !
PKR AKAN TOMBANG ! INI JANJI GAP ! INI JANJI GAP DAN INI JANJI GAP!

MEREKA AKAN TERSEMBAM TERSUNGKUR DI TANGAN BANGSA MELAYU ! HULU SELANGOR ADALAH KUBOR PERTAMA PAKATAN !GAP BERDOA AGAR HARI MENDATANG BERLALULAH KAMU DENGAN CEPAT !ANWAR...KAMU AKAN KAMI LANYAK KAMU HABIS-HABISAN ! "- Di sini


8. Fuhh.. dasyat jugak kempen dia ni.. nak ketawa pun ada jugak.. aku terbayang muka blogger ni mcm muka shinchan... hehehe

"aku bagi amaran kepada pemimpin pas pusat dan pemuda,kempen prk hulu selangor kamu mesti jadi jantan. kita berdebat mengenai hal ehwal isu dan persoalan perlaksanaan dasar.

JANGAN BAWAK ISU PERSONAL CALON sepertimana yang telah kamu lacorkan semasa prk permatang pasir. jika kamu attack personal , maka kami akan keluarkan video yang bisa memalukan pihak kamu ! PKR PASTI TOMBANG , PKR PASTI TOMBANG !" - Di sini

9. Tiba-tiba ayat menjadi lemah.. slow2 kononnya sedang berbual dgn najib.. aku rasa najib pun x kenal siapa blogger haprak ni... hehehee

"PRK-P94: INSYAALLAH 15HB UMNO DIUMUM CALON BN ! GAP UCAP TKASIH PADA DS NAJIB !
aku masih menaruh harapan,masih cukup yakin ds najib akan menjadi hero rakyat apabila insyaallah dia akan umumkan calon yang LAYAK bertanding pada prk hulu selangor adalah dari umno..

ds najib paham kehendak rakyat melayu cina dan india hulu selangor yang mahukan umno menjadi wakil sah mereka di parlimen dalam prk ini..insyaallah ds najib,bila ini berlaku gap dan rakan-rakan bloger akan pastikan calon umno pilihan ds najib menang dengan majoriti yang cukup besar ! INSYALLAH TKASIH DS NAJIB . GAP SAYANG KAMU ! "- Di sini


10. Sambil-sambil tu dia mengisthirkan yang dia menang dalam isu debat dangan pemuda PAS.. ntah bila la ada debat ni..

"kita semakin kehadapan dalam perang di hulu selangor. mereka masih menggunakan modal lama lapuk dan tiada punyai kredibel untuk membalas.

kita ada 'dokumen' panas. umno bn insyaallah mampu menggalas tugas. debat kami malam tadi bersama pemuda pas kawasan meninggalkan kesan yang amat pedih.

kami mencabar mereka,kita bersengkang menegak fakta, bangkit pertahan dasar. pusing-pusing umno jugak yang salah..itu sahaja lah hujah agung mereka bagi menutup klimak debat.

kami sedia menutup blog jika pas istihar sekali lagi dalam parlimen untuk tegakkan semula hudud dan penubuhan negara islam. pas mesti tidak tunduk pada bantahan dap dan anwar.

cabaran ini membuatkan mereka termenung.. dahi berkerut mencari jawapan balas maha dungu. "- Di sini

11. Masih lagi mempertahankan umno untuk bertanding di hulu selangor... tp aku tengok mcm dah jadi kendur skit laa... hehehe

"bagi aku pandangan tokoh hebat seperti dato kadir jasin jangan kita pandang sebelah mata. namun dalam pada masa yang sama kita harus meraikan pesta berbeda pendapat.pesta ini tidak berlaku dalam pkr,pas dan dap. pesta beda pendapat diantara kita sebenarnya mencernakan satu wadah baru dalam konteks untuk mencapai konklusi terbaik !"- Di sini

12. Akhirnya... bila dia sedar yang dia tu hanyalah blogger longkang yg x diperdulikan sesiapa, terpaksalah dia dan penyokong perjuangan angan2nya itu menukar fakta .. aku x tahu la jika mereka semua ni memang jenis yang tiada kemaluan.. aku dapat bayangkan blogger bangang ni, kini umpama kura-kura yang yang menyorokkan kepalanya namun tangannya masih diluar untuk menaip keyboard. hehehee...

"Umno bahagian hulu selangor kabarnya telah bersetuju untuk memilih/melantik v mugilan anak tempatan dari mic untuk menjadi calon pada prk hulu selangor.v mugilan akan menjadi 'proksi/anak didik' kepada umno.

v mugilan naik namanya melalui endorsement umno,parti keramat melayu. bermakna v mugilan adalah calon pilihan umno hulu selangor,yang mempunyai 25 ribu ahli di sana.

v mugilan namanya bukan datang dari mic. v mugilan namanya naik dari mulut pemimpin umno bahagian hulu selangor...
usaha kami telah berjaya. mudah cerita v mugilan 'akan mengikut kata' umno bahagian. walaupun pada dasarnya, orang melayu bukan calon BN namun bila umno bahagian sendiri beri kelulusan bermakna kata putus suara melayu akan dilontarkan oleh v mugilan di parlimen kelak,insyaallah jika memang..

aku istihar tarik diri bertanding bebas . aku istihar sokong 1 juta peratus calon pilihan umno hulu selangor, iaitu v mugilan bertanding pada prk hulu selangor !

DS NAJIB DAN TS MUHYIDIN
kamu duduk diam-diam..aku mintak kamu duduk diam-diam biar bloger jalanan seperti aku,det,rbf,house pk,medan info,keris putera,pisau,che wan,gomo,garam,aidc dan kesemua bloger kesayangan aku (maaf ramai sangat..tapi kamu tahu siapa kamu di hati gap) lanyak pakatan haram di selangor !

ini pertarungan anak muda,anak muda melayu anak muda islam yang sedia bertarong habis-habisan bagi memenangkan BARISAN NASIONAL ! "- Di sini

13. Yang aku paling kesian sekali adalah v mugilan yang dikatakan berdarah umno itupun akhirnya langsung tak terpilih. umno kalah dengan MIC dah.. MIC tetap berkeras nak letak calon dia. Najib kena ikut puak2 ni kerana 1 malaysia. Habis tu apa la yang blogger bodoh ni nak buat lagi.. ni dah tahap malu khinzir dah ni... akhirnya terpaksalah blogger tiada kemaluan ni menutup kemaluannya dengan menukar topik dengan bercerita tantang kemaluan SHY FOOLS pula... - Di sini

Tamatlah sudah riwayat seorang blogger paling bodoh yg pernah aku jumpa dialam maya ini.. yang kononnya memperjuangkan melayu tapi akhirnya terpaksa menjilat bontot K*L*NG.. hehehe...

WAssalam.


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

15 comments:

Noor said...

kasarnye bahasa yg digunakan

Anonymous said...

bulan sabit:

woi!! bujang senang....lu ni pas yang mana satu ( sunnah ke? syiah ke? atau wahabi? ) aku peninglah dengan pas ni kerana dalam pas ada 3 mahzab!!!

jawab le....

Anonymous said...

iimwol; salam hormat bujang senang. bloggers GAP tu superhero cam otoman gak. pakai baju otoman tapi topengnya wajah kh**zir wakakaka.. malunyerrrr... wat 'bulan sabit', pas 1 mazhab jer. klu 2-3 mazhab tu umngok pnya org. eja mazhab pon x btol ada ati nk ckp tentang islam.blajar mngucap dlu n fahami maksudnya.mau dok tobat la hang!!!!aku tau ko mlayu umngok,tp x tau ko islam ape?dlm umngok bnyk jnis islam laa..x caya tnya pak lah....

Isa said...

Salam Bro,

Ha..ha..ha..., gua tak boleh tahan gelak bro... bila baca n3 nih...

Tapi dalam kubur memang gelap kan bro... ha..ha..ha...

merah_s said...

Ejek-ejekan cam ni hanya melahirkan dendam, umpama memadam api guna minyak, api tak padam malah lagi marak dibuatnya.. Kena tambah istighfar tu 1000x atau lebih lagi..

wmz said...

nak buat cam ne GAP ingat dia power..tau semua yg najib nak buat..nak pilih sape..cakap cam ape tapi habuk pon tak ada..hahahahh..cian dia...tak ada org BN pon nak dgr cakap dia..dia duk menyalak sorg2..hahahha tahniah GAP..

akeynet said...

Calun bebas dah tarik diri,khabarnya 1 dr UMNO, 1 dr MIC, Politik 'cari makan'ker...?

Dakwat Basah! said...

I already comment on GAP's post. and this guy and his supporter (using Anonymous profile) blame & cursing me. hehe..they never matured, and keep on their way. after 2 comments, i leave that blog. GAP actually never be a blog, it's just a medium to show that the author hate Anwar Ibrahim 100%.
pandai x boleh diikut,
bodoh x boleh di ajar.

Anakkhas said...

assalammualikom...

seronok baca ada sorang tu komen nak potong telinga kalau calon bn bukan umno menang.... ha..ha kesian dia ...siap kata insyaallah nak potong tu... agaknya dah takde telinga dia... dan tulilah hingga ke hujung nyawa...

BUJANG SUSAH said...

Salam anak khas.. lama x nampak.. mana tercampak.. hehehe

Tornado Assassin said...

ya...gaduh jgn x gaduh......

hahaha

Dunia politik sgt kelakar....

gaduh dan gaduh dan gaduh.....hahaha

sedangkn lidah lagikn tergigit inikn pula ayam goreng......

buang yang jernih ambik yg keruh...
baru lah blh gaduh lg....hihihihi

Anonymous said...

It is certainly right

Anonymous said...

In my opinion you commit an error. Let's discuss. Write to me in PM.

PeranTau_89 said...

Salam...

Salam perkenalan...

Smoga kita smua daapt berblogging dgn berakhlak..

InsyaAllah ada nilaiannya di sisi Allah.

amin..

Anonymous said...

It agree, your idea is brilliant