Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, March 4, 2010

BEKAS TUNANG SHYFOOLS MENGANDUNG ?

بسم الله الرحمن الرحيم

Sepol...!!! Apa Lu Sudah Bikin Ni...!!!



Perkara 1:
Pada 27 Feb. 2010 gua dah letupkan kisah Sepol Putus Tunang, dan gua simpan sedikit maklumat yang berkaitan sebab tidak mahu mangaibkan individu tertentu dan kesamaran kesahihan maklumat. Tetapi sehingga ke hari ini tiada sebarang penafian dari pihak mereka.

Perkara 2:
Gua bukan nak promote blog yang buat kenyataan di bawah, kerana banyak sangat fitnah di dalamnya dan apa yang di sebutkan dalam blog beliau ada kebenarannya, ianya bukannya kerana Anwar tetapi kerana Sepol.

"Jika semasa Saiful Bukhari mangsa Liwat Anwar Al Juburi ini memberikan keterangan nya telah di Tutup oleh Mahkamah kerana tindakan Karpal yang tidak mahu Rakyat tahu kebenarannya yang berlaku di dalam Bilik itu. Maka apabila soal balas kelak kita akan tahu apakah yang berlaku selepas Saiful Bukhari keluar dari Bilik Air." - papagomo (blogger umno)

Peguam Karpal Singh memohon perbicaraan tertutup kerana tidak mahu memalukan Sepol, bukannya kerana takut memalukan Anwar seperti yang di dakwa oleh blogger tersebut. Bukankah Anwar sudah terlebih dari cukup untuk menanggung malu dengan isu fitnah yang keterlaluan ini.

Perkara 3:
Seperti yang di maklumkan kepada gua, akibat dari tekanan isu liwat ini tunangnya si Sepol meminta di putuskan ikatan pertunangan (ini hanya alasan sampingan sahaja, kerana selama ini beliau mampu bertahan).

Sebab yang lebih berat dan serius adalah..., apabila kononnya bekas tunangnya itu sudah masuk 3 bulan tidak datang bulan (haid) dan di katakan mengandung. Dan lu orang boleh buat andaian sendiri... apabila dalam situasi tersebut apakah kemungkinan2 yang akan berlaku, apatah lagi dengan status glamor si Sepol sekarang ini.

Check and balance:
1) Gua cuba bersangka baik dengan beranggapan kemungkinan bekas tunang Sepol tu alami masalah sakit puan sahaja. Harapnya begitulah...

2) Gua juga tak terkejut dengan berita tersebut kerana... dalam ikatan pertunangan pun seluar dalam Sepol boleh berada di tepi mesin basuh rumah tunang dia, so apa ada hal... kan)

Wallahuaklam....

Perkara 4:
Dengan maklumat tersebut, gua berharap ianya dapat di sampaikan kepada peguam Anwar untuk menjalankan siasatan akan kesahihan cerita tersebut dan ianya mampu memberi keraguan dalam mahkamah berkaitan kredibiliti diri dan sikap Sepol untuk sambungan perbicaraan yang akan datang.

Selebihnya gua serahkan kepada lu orang semua untuk menilaikannya.... nak percaya boleh... tak nak percaya pun boleh juga... dan gua berharap supaya lu orang pun jangan percaya.

Bukan niat gua hendak mengaibkan individu yang tidak terlibat dalam kes ini dan gua mohon maaf kepada beliau, cuma gua mahukan semoga pendedahan ini dapat merungkai misteri konspirasi liwat 2. Dan gua berharap adanya penafian dari pihak terbabit jika ianya tidak benar. - ISA


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

9 comments:

izazin said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Allah Maha Mengetahui...isu liwat ni mmg sukar nak diterima...sy tak pro mana2 pihak cuma semakin pelik dgn sandiwara dunia politik Malaysia...

Anonymous said...

sangat setuju dengan anak ain.....xyah la nak sokong sesapa....politik je suma tuh....

ferdaus said...

adoiya..pening pasal kes ni..lagi bagus duk depan laptop sambung wat thesis..berbaloi2..

Anonymous said...

Dua2 citer mungkin betul...bekas tunang saiful mungkin mengandung dan anwar mungkin liwat saiful...


Li perth

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

jantan rupanya dia ...
kah kah kah

Anonymous said...

yer laa.. jantan tp boleh kena liwat.. x paham aku... hahahaha... x tau melawan ke? hahahaha... klau betul si nuar liwat bontot sialpool ni bermakna sialpool ni rela la kan.. jadi siapa yang salah skrg ni? x paham aku... x paham..!!! klau nuar salah kenapa sialpool ni x bersalah plak kerana dia rela? pukimak punya sialpool...!!!

gummybear said...

mcm2 isu sekarg ni..ape nk jd dgn negara ni pun x taula..ish3x

altantuya said...

APA NAK JADI DGN NEGARA KITA???
JADI KUCAR-KACIR!!

RAKYAT??
JADI DUNGU!!!
KENA TIPU!!!

MEDIA MASSA??
JADI PENCACAI!!
JADI PEMBOHONG!!

POLIS??
JADI GILA BABI!!!

MAHKAMAH??
KENA TENGOK CITE HINDUSTAN!!!!

SPRM??
PEMBUNUH !!!

SPR??
YG NI LAGI GILA BABI!!!

PM??
DAH MEMANG TAKUT PADA BINI YG MEMBUNUH SCANDAL DIA......!!!!!