Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Friday, July 31, 2009

NAJIB TERUSKAN JUGA PERBUATAN HARAM.



PM Najib 1Malaysia, masih meneruskan perbuatan syirik dan haram dengan bertafakur dan meletakkan kalungan bunga di Tugu Negara sempena Hari Pahlawan yang disambut setiap tahun pada hari ini.

Walaupun desakan dan tuntutan penguatkuasaan fatwa itu telah berulang kali di bangkitkan di Parlimen supaya Kerajaan Persekutuan menguatkuasakan keputusan Majlis Fatwa Kebangsaan pada 08 Okober 1987 yang telah di fatwakan sebagai "SYIRIK" (Hansard Parlimen artikel 39), namun ianya masih belum dikuatkuasakan oleh Kerajaan Persekutuan sehingga ke hari ini, apa sudah jadi beb.....

Dimanakah suara Mufti Harussana Sini, Ustazah Mashitah dan Dato’ Jamil Khir Baharom (Menteri Hal Ehwal Agama), apakah anda semua sudah bisu dan kelu lidah untuk menasihati ketua 1Malaysia kamu itu. Takut kena sergah dengan B1N1 Rosmah ke? Atau takut kehilangan jawatan....



Isu letak kalungan bunga Tugu Negara adalah lebih berat lagi berbanding dengan Perhimpunan Mansuhkan ISA esok. Apakah dua perkara ini pun korang yang berpendidikan Islam tinggi melangit pun tak dapat nak bezakan.

Janganlah memekak terlolong bercakap soal halal haram tentang Perhimpunan Mansuh ISA, tetapi buat buta mata dan pekak telinga untuk menegur BOS Besar korang tu, memang sah korang semua ni Pencacai, Penjilat dan Pengampu kepada Tuan korang.

Harus di ingat amanah dan tanggung-jawap korang kepada Agama dan Rakyat Malaysia, bukannya kepada Tuan Besar korang tu, dan segala gaji yang korang dapat dan gaji Tuan korang juga dari hasil cukai Rakyat Malaysia.

Jadi berkhidmat untuk Negara bukannya kepada Parti yang menerajui Negara. Kini sudah terbukti siapakah yang mempersenda dan mempermainkan Agama Islam selama ini.

Benggong.... punya manusia.

Isa: Nak rujuk Fatwa dengan lebih lanjut lagi klik kat sini

0 comments: