Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Monday, June 6, 2011

PAPA GOMO KAKI KENCING

بسم الله الرحمن الرحيم

Fitnah Papa Gomo disangkal dengan ujian air kencing!



BELUM selesai nampaknya isu fitnah yang dilemparkan oleh blogger ikon fitnah Gerombolan songkok tinggi, Papa Gomo terhadap seorang facebooker yang menggunakan akaun facebook Harapan Rakyat.

Sudahlah Papa Gomo dengan bangga mengaku telah membuat ugutan bunuh terhadap Harapan Rakyat, [Papagomo] kini blogger ikon Fitnah United Malays No Otak itu melemparkan fitnah pula terhadap Harapan Rakyat dengan mengatakan beliau sebagai seorang kaki ganja [Kaki Ganja].

Berikutan fitnah yang dilemparkan oleh Papa Gomo terhadapnya, dengan menggelarkan beliau sebagai kaki ganja, Harapan Rakyat atau nama sebenarnya Mohd Azuan Ab Rahman telah mengambil langkah bijak membersihkan nama dengan mengambil ujian air kencing.

Di bawah ini screenshot laporan hasil ujian air kencing yang telah dijalankan ke atas Harapan Rakyat. Jelas sekali beliau bebas dari sebarang Najis dadah, terbukti bahawa blogger ikon Fitnah United Malays No Otak si Papa Gomo sekadar melontarkan tuduhan fitnah yang tidak berasas sama sekali.




Disebabkan ugutan bunuh yang dibuat oleh Papa Gomo terhadap Mohd Azuan, beliau sudah membuat satu laporan Polis kerana bimbangkan keselamatannya. Namun sehingga ke hari ini, Pope Gomo masih lagi bebas meneruskan kerja fitnahnya melalui blog.

-milosuam.blogspot.com

Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

1 comments:

anakmuaallaf said...

Layan orang gila lama-lama kita pun jadi gila juga...ALLAH ada berserah pada ALLAH..Doa tanpa putus..Kezalimannya kita minta ALLAH yang tentukan...