Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, May 19, 2011

TERKINI!!!! POLIS BANTU UMNO EDARKAN VCD LUCAH?

بسم الله الرحمن الرحيم



Cerita satu... Jenayah berleluasa.. rakyat hidup dalam ancaman.. polis buat apa? Kerja polis jaga Pakatan Rakyat buat ceramah... Dalam kesibukan ceramah yang dikawal ketat oleh pihak polis tiba-tiba tersebar beribu risalah dan beratus keping VCD lucah.. Polis dok buat apa? Buat tak tau jer la kan.. sebab apa? sebab BOS dah arahkan begitu..

Cerita kedua... VCD dan gambar lucah kini tersebar ke seluruh pelusuk kampung.. dan tempat sasaran ialah masjid dan sekolah-sekolah.. Kerana bimbang akan rakyat serta anak-anak bakal ketagih menonton video lucah lalu merosakkan minda mereka, Pakatan Rakyat telah membuat beberapa laporan polis agar si pengedar dikenakan tindakan. Tapi sampai ke hari ini belum satu pun kenyataan dikeluarkan oleh ketua polis negara (igp). Tiada tangkapan dibuat.. juga tiada arahan dikeluarkan oleh pihak keselamatan ini. Bukankah sepatutnya Ketua Polis Negara mengeluarkan arahan "SIAPA YANG DIDAPATI MENGEDARKAN VCD LUCAH DATUK "T" AKAN DIKENAKAN TINDAKAN". Ada IGP keluarkan kenyataan ini? tak ada bukan?

Cerita ketiga.. Siapa yang mula-mula menayangkan video ini ? Siapa-siapa pun sedia maklum.. Sudah tentunya polis pun sedia maklum.. Namun adakah polis buat tangkapan ? Jawapannya tiada.. Jadi apa maknanya? Maknanya Siapa-siapa juga rakyat malaysia boleh memiliki serta menyangkan filem lucah tanpa perlu takut akan dikenakan tindakan..



Cerita akhir.. Apakah kesan dari permasalahan ini? Kah kah kah kah.. tunggulah sedikit masa lagi... Bila di Malaysia tiada siapa yang akan dikenakan tindakan kerana menyebarkan bahan lucah.. Bila anak-anak sekolah terdedah kepada senario ini mereka akan menjadi bertambah berani.. Mula-mula sebar dan tonton kemudian cuba meniru aksi.. Akhirnya 1 Malaysia anak-anak kita terjebak dengan masalah seks yang di ajar oleh pemimpin UMNo/bn ini.

Jadi... marilah kita bersama menyokong umno agar anak-anak kita pandai melakukan hubungan seks.. kah kah kah kah.. marilah kita sokong umno agar setiap buah negeri akan diwujudkan Sekolah Harapan seperti di Jasin Melaka.. kah kah kah kah.. Untunglah ibu bapa bawah pemerintahan umno/bn kerana tak payah nak kawinkan anak dan boleh dapat cucu.. kah kah kah kah.. hidup umno!!!! kah kah kah kah...



Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

3 comments:

Amuraria said...

PUCUK PIMPINAN PARTI SEKUTU APCO ARUS JAHILIAH MAHU ANAK-ANAK MALAYSIA PANDAI DALAM AKSI LUCAH,RASUAH,PUTAR BELIT,SELEWENG,SALAHGUNA KUASA DAN APA SAJA YANG DITEGAH ISLAM ! INILAH DASAR ZIONIST YANG DAH MERASUK UMNO@APCO-BN ARUS JAHILIAH AGAR JANGAN TURUT PERINTAH ALLAH SWT, RAKYAT DIDAHULUKAN UNTUK MASUK NERAKA ? TEPUK SELUAR TANYA ANU ! NEGARA YANG BERAGAMA RASMI ISLAM TAPI MENOLAK AMAL MAKRUF NAHI MUNGKAR MENGUNAKAN SEMUA KUASA YANG DIBERI ALLAH UNTUK MENJAHANAMKAN UMAT MELAYU ISLAM MALAYSIA ! ALLAHU AKHBAR !

couverv said...

kepala otak masyarakat dah lah dibangangkan dengan hiburan yg melampau 2, samapai kepala jadi bodoh!! harap dapat share something



http://couverv.blogspot.com/2011/05/anugerah-hiburan.html

Muhammad Izuan said...

slm. apa tindakan kerajaan kpd blog papa gomo